عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان:

نابودی رژیم صهیونیستی حتی در صورت پذیرش صلح قطعی است

عضو شورای عالی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به ضعف اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی، گفت: رژیم صهیونیستی می‌تواند با پذیرش سریع صلح از فلسطینی‌ها تقاضای آتش بس کند اما نابودی این رژیم حتی در صورت پذیرش صلح قطعی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، حسین مطیع در گفت‌وگو با خبرنگار ندای برخوار اظهار کرد: یکی از وعده‌های خداوند این است که ظلم در عالم ماندگار نیست و ظالم بالاخره روزی سرکوب خواهد شد؛ در واقع کسی که بخواهد بر مبنای ظلم و باطل حرکت کند، قطعاً نابود خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از رژیم‌های ظالم در این جهان، رژیم غاصب صهیونیستی است، افزود: ادعای این رژیم این بود که قوی‌ترین جریان اطلاعاتی، امنیتی و دستگاه‌ها و ماهواره‌های پیشرفته و جاسوس‌های خبره‌ای دارد، اما نه تنها معلوم شد که موفق به جاسوسی در فلسطین نشده بلکه برعکس فلسطینی‌ها در آن‌ها نفوذ کردند و حتی در سربازان رژیم صهیونیستی جاسوس داشتند.

مطیع تصریح کرد: طبق اخباری که به دست ما رسیده، برخی از سربازهای اسرائیلی نیروهای اطلاعاتی فلسطین شده بودند و به نفع فلسطین به مجاهدین حماس اطلاعات می‌دادند؛ یعنی به جای اینکه این رژیم در فلسطین نفوذ کند، در او نفوذ شده و به شدت جا خورده است.

 

ضعف قدرت اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی مشهود است

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به امکانات، سیستم‌های سخت‌افزاری، ماهواره‌ها و رادارهایی که رژیم صهیونیستی از آن‌ها برخوردار است، خاطرنشان کرد: با این امکانات در منطقه کوچکی مانند غزه، کنترل کردن کار بسیار آسانی است ولی رژیم صهیونیستی باز کاری از پیش نبرد و این نشان دهنده ضعف قدرت اطلاعاتی و امنیتی آن‌هاست.

وی با اشاره به فروپاشی ستون‌های امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، گفت: نابودی رژیم صهیونیستی به سه علت است؛ اول ظلم بیش از حد این رژیم، پایبند نبودن به قوانین بین‌المللی و معاهداتی که امضا کرده است، دوم هتک حرمت مسجد الاقصی و سوم مجهز شدن رزمندگان حماس به امکانات و تجهیزات جنگی.

مطیع اضافه کرد: کسانی مانند سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی رزمندگان حماس را مجهز کردند و مهارت و تکنولوژی پرتاب موشک را به آن‌ها آموزش دادند و فلسطینی‌ها به این نتیجه رسیدند که باید مسلح شوند.

معاون تبیین و گفتمان‌سازی بسیج اساتید استان اصفهان با اشاره به جنگ لبنان و اسرائیل عنوان کرد: در جنگ بین لبنان و اسرائیل مرزها به هم نمی‌خورد و فقط پرتاب موشک و..‌. بود، ولی این بار مرزها به هم خورد و فلسطینی‌ها به صورت زمینی پیشروی و به مناطق اشغالی صهیونیست‌ها نفوذ کردند و هفت شهرک صهیونیست‌نشین را به تصرف خود درآوردند.

وی با بیان اینکه این نشان دهنده این است که مبدا جنگ‌ها عوض شده، تاکید کرد: تاریخ رژیم صهیونیستی را باید به قبل و بعد از ۱۵ مهرماه تقسیم کرد، این اتفاق نشان دهنده این است که رژیم صهیونیستی دیگر نمی‌تواند در دنیا ظلم کند.

مطیع در پایان اذعان کرد: رژیم صهیونیستی می‌تواند با پذیرش سریع صلح از فلسطینی‌ها تقاضای آتش بس کند اما نابودی این رژیم حتی در صورت پذیرش صلح قطعی است.

انتهای پیام/