نخستین المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفهای کشور در کاشان در هفته بسیج

نخستین المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفهای کشور با حضور ۱۰۰ ورزشکار در سه رشته تیراندازی، دارت و مسابقات ایستگاهی در دو بخش آقایان و بانوان به مدت چهار روز به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در هفته بسیج آغاز به کار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نخستین المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفهای کشور با حضور ۱۰۰ ورزشکار در سه رشته تیراندازی، دارت و مسابقات ایستگاهی در دو بخش آقایان و بانوان به مدت چهار روز به میزبانی دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی کاشان در هفته بسیج آغاز به کار کرد.

عرفان خسرویان، رئیس دانشگاه فنی و حرفهای کشور در آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفهای به میزبانی دانشکده فنی و حرفهای کاشان در تاالر عالمه فیض کاشانی دانشگاه کاشان گفت: المپیاد ورزشی بسیج اساتید فرصت مغتنم تقویت اساتید در همه عرصهها است و تداوم اجرای این برنامهها عامل افزایش روحیه نشاط و سرزندگی در دانشگاهها می شود.

وی برگزاری المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در طلیعه هفته بسیج مستضعفین را به فال نیک گرفت و افزود: برگزاری این المپیاد با انسجام بسیج اساتید نقطه عطفی است که حفظ و تداوم آن مایه مسرت است.

وی با تقدیر از تمامی عوامل اجرایی و برگزاری المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور اظهارداشت: ما در دولت سیزدهم، وزارت عتف و دانشگاه فنی و حرفه‌ای فرصت را برای تقویت هر چه بیشتر بسیج در همه حوزهه‌ای اساتید، کارکنان و دانشجویی مغتنم دانسته و خواهیم دانست.

کیامرث جهانگیر معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج اساتید کشور در این آیین افتتاحیه اظهار داشت: برگزاری المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ا‌ی کشور عامل ایجاد شادابی، پویایی و انرژی مثبت در امر آموزش و مطالعات و انتقال آن به دانشجویان است.

جهانگیر با بیان اینکه لازمه شادی بخش بودن تقویت جسم و بستر آفرینی برای تقویت روح است، تاکید کرد: برگزاری این المپیاد در ایجاد بستر شادابی در سطح بسیج اساتید دانشگاه‌های کشور قابل تقدیر است و تمام دانشگاههای کشور می‌توانند برای برگزاری این حرکت ورزشی پیش قدم شوند.

محمدرضا جلیلی معاون فرهنگی و دانشجویی و رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور نیز در این آیین افتتاحیه گفت: برگزاری المپیاد ورزشی اساتید بسیجی گامی در راستای تحقق فرمایش موکد و مکرر رهبر معظم انقالب اسلامی مبنی بر توسعه ورزش همگانی و موجب تقویت ورزش قهرمانی به عنوان قله است و نگاه به قله را الگوسازی میکند.

جلیلی با اشاره به برگزاری مراسم باشکوه ۳۰ هزار نفری اساتید بسیج سراسر کشور با حضور مقامات بلند پایه و روسای دانشگاهه‌ای کشور در دانشگاه تربیت مدرس که نشانه اقتدار بسیج است، گفت: بسیج همواره در همه میدان‌ها به ویژه عرصه‌های دفاع مقدس، پیروزی انقلاب، عرصه‌های سازندگی ،بلایای طبیعی، پیشرفت‌های علمی و سایر عرصه‌ها خوش درخشیده است که امیدواریم در عرصه ورزشی شاهد این درخشش باشیم.

حمیدرضا تفویضی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی پسران کاشان در آغاز آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفهای کشور نیزاظهار داشت: تفکر بسیجی که دربردارنده معنای واقعی اسلام ناب محمدی است در کنار رفتار، اخلاق، منش، کردار و سجایای اخلاقی و تخصصی اساتید و نهادینه شدن از مولفه‌های موفقیت و پویایی استادان و باعث تاثیرگذاری آنها میشود.

تفویضی برگزاری المپیاد ورزشی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور در کاشان را نخستین گام و فتح باب استمرار برگزاری سایر جشنواره‌ها و المپیادهای دیگر با احیای تفکر بسیجی در بستر دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دانست و اظهارداشت: رتبه ممتاز دانشجوی دانشکده فنی و حرفه ای کاشان در رشته تبرید در کشور و شرکت در مسابقات فرانسه از روحیات و تفکر بسیجی در این دانشگاه است.

گفتنی است در آیین افتتاحیه نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، محمدشریف زارعی فرماندار ویژه شهرستان کاشان، جواد نائینی نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل، حسین حیدریان، علی هاشمی طاهری و حسین باغشیخی اعضای شورای اسلامی شهر کاشان حضور داشتند.

تقدیر از سردار رضا کاظمی از خیرین و یادگار دوران دفاع مقدس، اجرای ضرب نوازی گروه زورخانه حضرت ولیعصر، اجرای گروه سرود فانوس، برش کیک نخستین المپیاد ورزشی اساتید بسیجی کاشان توسط رئیس دانشگاه فنی و حرفهای کشور و عکس یادگاری شرکت کنندگان از جمله برنامه‌های آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی بود.

انتهای پیام/