به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان دانشکده مهاجر؛

نشستی « فلسفه تعلیم و تربیت» با برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج

نشستی با موضوع" فلسفه تعلیم و تربیت" یکشنبه پنجم آذر ماه به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان دانشکده مهاجر و دفترهم اندیشی اساتید و نخبگان این دانشگاه با حضور آیت الله سید علی حسینی آملی از شاگردان برجسته حضرت علامه حسن زاده آملی ره برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نشستی با موضوع” فلسفه تعلیم و تربیت” یکشنبه پنجم آذر ماه به همت بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان دانشکده مهاجر و دفترهم اندیشی اساتید و نخبگان این دانشگاه با حضور آیت الله سید علی حسینی آملی از شاگردان برجسته حضرت علامه حسن زاده آملی ره برگزار شد.

این نشست به دو صورت حضوری و برخط در سالن جلسات دانشگاه فنی حرفه ای استان، دانشکده شهید مهاجر برگزار گردید. پس از تلاوت قرآن و پخش سرود ملی، در ابتدا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جناب آقای حجت الاسلام کلباسی ضمن خیر مقدم نکاتی را ایراد نمودند.

سپس جناب آقای آیت الله حسینی آملی مطالبی بسیار عمیق و علمی در خصوص موضوع نشست با تکیه بر روایات و ادله های دینی بیان فرمودند.

در ادامه این جلسه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام کلباسی در مسجد دانشگاه برگزار شد.

پس از نماز به مناسبت هفته مبارک بسیج به رسم ادب هدیه ای  به آقایان حسنی خانواده شهید، از همکاران اصفهان و جناب آقای حسنی مقدم، رزمنده ایثارگر، از همکاران محترم کاشان، به دست ریاست محترم دانشگاه دکتر مشرف زاده و آیت الله حسینی آملی، تقدیم گردید.

در پایان به مناسبت هفته بسیج و تجلیل از مقام شامخ شهید، بر مزار شهدای گمنام دانشگاه حضور به هم رسانده فاتحه ای قرائت نمودند و سلامی محضر حضرت فاطمه زهرا (س) اهدا گردید.

لازم به ذکر است در این نشست ریاست دانشگاه دکتر مشرف زاده، مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای اصفهان دکتر برقی کار، دبیر هم اندیشی اساتید مهندس عباسیان، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مهندس محمدی، مسئول حراست آقای سلیمانی و اساتید هیئت علمی و اساتید مدعو حضور داشتند.

انتهای پیام/