معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید در نشست هم‌اندیشی؛

نقش دانشجو، اقدام مسئولان و حساسیت اساتید در دانشگاه مهم است/ضرورت ایجاد اتاق فکری و اندیشه ورز برای حجاب

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید در نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع روش‌های ارتباط مؤثر با دانشجو که به مناسبت 27 آذر سالروز شهادت مجاهد اندیشمند و استاد حوزه و دانشگاه آیت مفتح برگزار شد گفت: در عرصه دانشگاه علاوه بر نقش دانشجو نقش مسئولین در مقابله با مسائل و این که حساسیت اساتید اهمیت دارد همجنین در موضعی مانند حجاب اظهار نظرهای زیادی وجود دارد و باید یک اتاق فکری و مجموعه اندیشه ورزی برای این موضوع و اظهار نظر در کلان کشوری ایجاد شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، فرهاد مصری نژاد معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید در نشست هم‌اندیشی وحدت حوزه و دانشگاه با موضوع روش‌های ارتباط مؤثر با دانشجو  که به مناسبت ۲۷ آذر سالروز شهادت مجاهد اندیشمند و استاد حوزه و دانشگاه آیت مفتح برگزار شد گفت: در عرصه دانشگاه علاوه بر نقش دانشجو نقش مسئولین در مقابله با مسائل و این که حساسیت اساتید اهمیت دارد همجنین در موضعی مانند حجاب اظهار نظرهای زیادی وجود دارد و باید یک اتاق فکری و مجموعه اندیشه ورزی برای این موضوع و اظهار نظر در کلان کشوری  ایجاد شود.

 

برخی آسیب ها را اشاره و اظهارکرد: در محیط دانشگاه در شرایطی که  بوجود آمده بود تعداد کمی دانشجویان دنبال تعطیل کلاس بودند، با این حال لازم است این تعداد محدود را توجه لازم داشته باشیم  که روی بخش عمده تاثیر گذاری نکند.

 

معاون بررسی و گفتمان سازی بسیج اساتید  افزود: در عرصه دانشگاه علاوه بر نقش دانشجو نقش مسئولین در مقابله با مسائلی که بوجود می آید مهم است، علاوه براین حساسیت اساتید است که نسبت به موضوعات چگونه و به چه نحوی است.

 

وی ادامه داد:  در مورد مسائل کشور تضاد نظرات خیلی زیادی داریم مثلا در خصوص حجاب هر کسی یک نظری می دهد که  لازم است اتاق فکری و مجموعه اندیشه ورزی برای این موضوع  ایجاد شود  چرا که لازم است نظرات در این  جوزه در ابعاد کلان کشوری ارائه شود.

 

مصری نژاد ادامه داد:  از دیگر موضوعات هم این است که جلسات جهاد تبیین بسیج اساتید  طوری  زمان بندی و برنامه ریزی شود که تمام اساتید از این فرصت بهره مند شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین آبکار هم  در ادامه به نقش موثر روحانیون و توجه به آن اشاره و اظهار کرد:  یکی از باسابقه ترین طلبه های دانشگاه آزاد استان هستم و تاثیر مثبت حضور روحانی را در دانشگاه داریم می بینیم.  در ادامه سایر اساتید حوزه و دانشگاه نیز به موضوعاتی مانند تقویت ارتباط حوزه و دانشگاه و نقش اساتید انقلابی و غیره اشاره و تاکید داشتند.

انتهای پیام/