رئیس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه عنوان کرد:

ویژگی بسیج تولید قدرت برای نظام است و تفکر بسیجی راهگشای مشکلات می‌باشد

نشست سراسری 30 هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور همزمان با سایر دانشگاه ها در سالن شهیدان ایراندوست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با حضور اساتید بسیجی و مسئولین ادارت بخش میمه برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،نشست سراسری ۳۰ هزار نفری جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید کشور همزمان با سایر دانشگاه ها در سالن شهیدان ایراندوست دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با حضور اساتید بسیجی و مسئولین ادارت بخش میمه برگزار گردید.

مسیب نجیمی رئیس شورای هاهنگی تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه  در این نشست به فلسفه تشکیل بسیج و نقش آن در تحولات فرهنگی سیاسی کشور پرداخت و بیان داشت: از دیدگاه فقه اسلامی دفاع در برابر تهاجمات دشمن یک امر ضروری می‌باشد و با توجه به گستردگی توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایجاب می‌کرد که قشر عظیمی از مردم به صورت خودجوش برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی شکل گیرد که فرمان امام خمینی (ره) جهت تشکیل بسیج از نوآوری‌های ایشان بود.

وی افزود: بسیج با حضور به موقع در صحنه‌های مختلف از جمله فتنه ۸۸ توانست در حفظ نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته باشد و وظیفه ما دانشگاهیان و مسئولین بسیجی ترویج روحیه و تفکر بسیجی در اقشار مختلف جامعه خصوصا جوانان است.

نجیمی در ادامه به بحث انتخابات پرداخت و گفت: شرکت در انتخابات وظیفه ملی مردم می‌باشد و مشارکت حداکثری در انتخابات تجلی بخش علایق مردم به نظام، مظهر خداباوری و خودباوری، عامل تقویت امنیت پایدار، خنثی کننده دو قطبی شدن مخرب در جامعه و شکست توطئه ایران هراسی و جنگ ترکیبی دشمن بر علیه نظام می‌باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شاهین شهر و میمه ضمن ابراز انزجار خود از جنایات رژیم صهونیستی در جنگ غزه عملیات طوفان الاقصی را یک معجزه خواند و تصریح کرد: رژیم جنایتکار و کودک کش صهونیستی در جنگ غزه با چالش‌هایی چون فشار آمریکا به علت طولانی شدن جنگ، عدم رسیدن به اهداف نظامی خود در جنگ زمینی در غزه ، هدف قرار دادن غیر نظامیان و کودکان‌، کشتار بی‌رحمانه در بیمارستان‌ها‌، افزایش نارضایتی‌ مردم از دولت و احتمال شورش آوارگان روبرو می‌باشد و با شکست مفتضحانه در جوامع بین المللی دنیا روبرو شده است.

رضا عباسی مسؤل کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی میمه  نیزضمن تشریح فعالیت‌های بسیج اساتید، ‌به بیان ویژگی‌ها و سیره رفتاری شهید چمران پرداخت و بیان داشت: نقش آفرینی بسیجیان در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار بوده و امروز بسیج در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌کند.

در پایان احمد حیدریان بخشدار میمه در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات و جنگ غزه به ایراد سخن پرداخت.