پیام تبریک بسیج اساتید استان اصفهان در خصوص انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی انتصاب سیدمهدی سیدین‌نیا را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را تبریک گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی انتصاب سیدمهدی سیدین‌نیا را به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان را تبریک گفت.

متن پیام بدن شرح است:

جناب آقای دکتر سیدمهدی سیدین‌نیا

عضو محترم بسیج اساتید استان اصفهان و مسوول بسیج صدا و سیمای استان

انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان «مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان» که فرصت مناسبی برای خدمت به مردم در شهر و استانی که مزین به درخشش و چشم نوازی علم و تاریخ و فرهنگ و هنر است، را تبریک عرض می نماییم.

اصفهان سرزمینی است که در هر حوزه‌ای از ایثار و شهادت گرفته تا علم و صنعت و فرهنگ و هنر سرآمد و الگو ساز بوده و هست. انشااالله با استعانت از خداوند متعال و  با بهره‌گیری شایسته از این ظرفیت‌های بی‌بدیل شهر و استان اصفهان اهداف و شرح وظایف را در جهت رشد فضائل و اعتلای این فرهنگ محقق خواهید ساخت.

ضمن آرزوی توفیق روز افزون فرصت را مغتنم شمرده، آمادگی بسج اساتید استان اصفهان را در جهت همراهی و همسویی از جهت کمک در مباحث و مطالبات مختلف مرتبط با حیطه مسئولیت جنابعالی و بویژه در راستای منویات مقام معظم رهبری اعلام می داریم.

انتهای پیام/