پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهردشت در خصوص حادثه تروریستی کرمان

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهردشت(دهق) ضمن محکومیت جنایت  فجیع گلزار شهدای کرمان، شهادت هموطنان عزیزمان را در این حادثه تروریستی تسلیت عرض گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهردشت(دهق) ضمن محکومیت جنایت  فجیع گلزار شهدای کرمان، شهادت هموطنان عزیزمان را در این حادثه تروریستی تسلیت عرض گفت.

 

 

إنَّـا لِـلَّـهِ وَ إِنَّـا إِلَـیْـهِ راجعون

 

حادثه تروریستی انفجار در مسیر شرکت‌کنندگان در مراسم چهارمین سالگرد سردارشهید حاج قاسم سلیمانی که منجر به شهادت و مجروحیت تعداد زیادی از هموطنان شد جنایتی هولناک و ضدانسانی بود.

بی تردید این اقدامات که در راستای  کشتن انسانهای پاک و بی گناه انجام می پذیرد،دلیل دیگری بر خباثت اهداف ضد انسانی نااهلانی است که گوش به فرمان دشمنان قسم خورده این مرز و بوم هستند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهردشت(دهق) ضمن محکومیت جنایت  فجیع گلزار شهدای کرمان، شهادت هموطنان عزیزمان را در این حادثه تروریستی تسلیت عرض نموده؛ برای آن عزیزان سفرکرده از درگاه خداوند منان علو درجات وبرای بازماندگان آنان صبر جمیل و برای مجروحان شفای عاجل خواهان و خواستارم.

انتهای پیام/