پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان بمناست ‌فرارسیدن ماه محرم

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان، ‌فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه دانشگاهیان و همه حق طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) تسلیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان، ‌فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه  دانشگاهیان و همه حق طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) تسلیت گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

السَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَی الارْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

 

محرم، یاد آور بزرگترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ بشری است. جان‌ها پس از قرن‌ها همچنان شیفته‌ی پیام کربلاست و همانگونه که حضرت ختمی‌ مرتبت (ص) فرموده‌اند: از شهادت حسین (ع) در دل‌های مؤمنان شعله‌ای فروزان است که هرگز به خاموشی نخواهد گرایید. امروز ایستادگی در برابر نظام سلطه و دشمنی‌های مستکبران به واسطه فرهنگ عاشورائی است و استواری جمهوری اسلامی نیز بر همین اصل است.

عاشورا درس صبر، مقاومت و استقامت، جانبازی و ایثار، شجاعت، دین‌محوری و خدامحوری به همه ما می‌دهد و باید عبرت گرفتن و اندیشیدن به انگیزه‌های این قیام عظیم در همه ابعاد زندگی مورد توجه قرار گیرد.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان، ‌فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و هفتاد و دو یار باوفایش را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، جامعه  دانشگاهیان و همه حق طلبان و آزادگان امت اسلامی و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(س) تسلیت عرض می نماید. امید است ‌بتوانیم با تفکر و تعمق درواقعه کربلا و تمسک به ریسمان مودت اهل‌بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام  نمونه شایسته‌ای از شاگردان مکتب عاشورا باشیم.

انتهای پیام/