پیام تسلیت بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان در خصوص حمله کور تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با صدور پیامی حمله کور تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد؛ تسلیت گفت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان با صدور پیامی حمله کور تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان شد؛ تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

 

انَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

فَمَنِ اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ فَاعْتَدُوا عَلَیْهِ بِمِثْلِ مَا اعْتَدَیٰ عَلَیْکُمْ وَاتَّقُوا اللَّهَ وَاعْلَمُوا أَنَّ اللَّهَ مَعَ الْمُتَّقِینَ

پس هر که بر شما تعدّی کرد، شما هم به مثل آن بر او تعدّی کنید، و از خدا پروا نمایید، و بدانید که خدا با پروا پیشگان است. (ترجمه آیه ۱۹۴ سوره مائده قرآن کریم)

بار دیگر تروریست های کوردل با حمایت استکبار جهانی و رژیم کودکش صهیونیستی از طریق حمله کور تروریستی به زائرین گلزار شهدای کرمان در چهارمین سالروز شهادت شهیدالقدس حاج قاسم سلیمانی، نشان دادند که نه تنها از نام شهید سلیمانی ترس دارند، بلکه از ایجاد موج حضور مردمی و زیارت مزار آن شهید نیز واهمه دارند. برنامه ریزی حملات کور به حضور مردمی خود گواه این استیصال و درماندگی، زخم خوردگان مکتب سلیمانی و جبهه مقاومت در راس آن رژیم نامشروع صهیونیستی است که در جبهه نبرد با محور مقاومت دچار سرخوردگی و شکست شده اند.

 

دشمنان ایران اسلامی و جبهه مقاومت بدانند، ملت مسلمان ایران همچنان متحد و گوش به فرمان ولی و مقتدای خود حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مقاومت و ایستادگی خود را حفظ خواهد کرد و در برابر چنین جنایتهای کوردلانه ای کوتاه نخواهند آمد و پر صلابت تر و مقتدرتر از همیشه به مبارزه با ظلم ادامه خواهند داد و مطمئنا مسببان و عاملان این جنایت تاوان سختی را خواهند پرداخت.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ضمن محکومیت شدید این جنایت تروریستی که مغایر با تمام اصول انسانی و قوانین حقوق بشری است، شهادت این هموطنان عزیز را به محضر حضرت بقیه‌الله الاعظم و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای خانواده های معظم شهدا صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می‌نماید.

بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان ۱۴ دی ماه ۱۴۰۲