پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در پی حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع)

دانشگاهیان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان؛ حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام را محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  دانشگاهیان و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به ملت ایران و خانواده دغدار شهیدان؛ حادثه تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه السلام را محکوم کرد.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 

“والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین “(سوره عنکبوت۶۹)

بسم رب الشهداء و الصدیقین

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه باوجود دانشجویان، اساتید و کارکنان انقلابی و متعهد به نظام و رهبری با توجه به وقایع اخیر ضرورت می بیند مواضع رسمی خود را با هدف روشنگری و مطالبه گری انقلابی درباره فتنه اخیر و حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت احمد بن موسی کاظم علیه‌السلام که منجر به شهادت مظلومانه تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد را اعلام کند؛ وقایع چند روز اخیر، در هتک حرمت و اهانت به ارزش ها و مقدسات اسلامی، تخریب اماکن عمومی توسط مزدوران و منافقین سازمان‌دهی شده توسط استکبار جهانی، بیش‌ازپیش نقاب از چهره تروریستی و خشن آنان برداشت و بار دیگر صف معاندین پیرو استکبار و صهیونیسم جهانی و جبهه مقاومت و ملت عاشورایی ایران را آشکار ساخت. خباثت این مزدوران سازمان‌دهی شده و همراهی تعدادی فریب‌خورده اوج نیت آنان را در اسلام‌ستیزی و دشمنی با انقلاب اسلامی به‌ویژه اهانت به مقدسات را به اثبات رساند غافل از اینکه ملت ایران پیرو مکتب امام حسین (ع) بوده و با حماسه‌آفرینی، با تمام وجود و در هر شرایطی از آرمان ها و اعتقاداتمان عزتمندانه دفاع خواهیم کرد و راه و مسیر انقلاب که همان راه قیام عاشورایی است را ادامه خواهیم داد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه ضمن تجدید میثاق با آرمان های مقدس جمهوری اسلامی و اقتدا به رهبری فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و عرض تسلیت به ملت بزرگ ایران اسلامی از مقامات قضایی و امنیتی کشور درخواست شناسایی و برخورد قاطعانه با زمینه‌سازان این  اقدام وحشیانه و عاملان این حادثه تروریستی را دارد. راه روشن شهدا پر رهرو باد.

 

بسیج دانشجویی ، بسیج اساتید ،کارکنان، اساتید و اعضاء هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه