پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا به مناسبت شهادت نیروهای جان برکف فراجا در راسک پیام تسلیتی صادر کرد.

 

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

حمله تروریستی اشرار معاند به مقر فرماندهی انتظامی شهرستان راسک در استان سیستان و بلوجستان که به شهادت و مجروح شدن جمعی از فرزندان انقلاب اسلامی منجر شد موجب تألم و تأثر گردید.

اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی بزدلانه، شهادت جمعی از نیروهای پلیس مدافع امنیت را به مردم شریف ایران و خانواده ایشان تسلیت عرض نموده و برای مجروحین نیروهای جان‌برکف فراجا در این حادثه، بهبودی و شفای عاجل از خداوند بزرگ مسألت می‌نماید.

قطعا این اقدام، هدفی جز بر هم زدن اتحاد ملت ایران را دنبال نمی کند؛ ملتی که همواره، حفظ انسجام ملی و وحدت کلمه را بر هر سیاست تفرقه‌افکنانه و ضد امنیت ملی ترجیح داده و این بار نیز در انتقام خون شهیدان، همبستگی و اقتدار خود را اثبات خواهد کرد.

لازم است نهادهای امنیتی و قضایی با سرپنجه‌های این فساد ضد انسانی با جدیت برخورد کنند و مزدوران استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و صهیونیزم بین الملل را به سزای عملشان برسانند.

انتهای پیام/

به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین؛

کار گاه اموزشی اعتیاد و راههای پیشگیری

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کار گاه اموزشی اعتیاد و راههای پیشگیری به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین دوشنبه ۲۷ اذر ماه به صورت مجازی برگزار می گردد.

شرکت برای عموم آزاد و رایگان است

 

انتهای پیام/