پیام تسلیت کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران در پی شهادت عزیزان حافظ امنیت در راسک

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با صدور پیامی شهادت عزیزان حافظ امنیت را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهیدان عزیز و مردم ولایتمدار و غیور تبریز تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت عاشوراییان تقاص خون این شهدا را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران با صدور پیامی شهادت عزیزان حافظ امنیت را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهیدان عزیز و مردم ولایتمدار و غیور تبریز تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت عاشوراییان تقاص خون این شهدا را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

متن پام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ والصِدیقین

 

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت اند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با معاندان، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند.

بار دیگر ۱۲ نفر از پیروان مکتب حضرت روح‌الله (ره) و عاشقان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (حفظه الله) به قافله‌ی اصحاب آخرالزمانی سیدالشهدا پیوست تا ثابت کند که صحرای بلا به وسعت همه تاریخ است. شهادت مظلومانه مدافعان امنیت کشور توسط داعش های وطنی موجبات تأثر، تأسف و انگیزه‌ای مضاعف برای مردم انقلابی و  نیروی خدوم انتظامی  در این مقطع حساس از تاریخ  انقلاب اسلامی است.

قطعاً حملات ناجوانمردانه معاندان مسلح از سوی وفادارن انقلاب اسلامی بی‌پاسخ نخواهد ماند و حافظان امنیت بساط حرکات کور و داعشی را بفضل الهی جمع خواهند کرد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران شهادت عزیزان حافظ امنیت را به محضر فرمانده معظم کل قوا، خانواده شهید پرور این شهیدان عزیز و مردم ولایتمدار و غیور تبریز تبریک و تسلیت گفته و اعلام می‌دارد بی گمان سر پنجه غیرت عاشوراییان تقاص خون این شهدا را از مزدوران داعشی خواهد ستاند.

 

انتهای پیام/