پیام نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت هفتم تيرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی

پیام نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت هفتم تيرماه سالروز شهادت دکتر بهشتی صادر شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان به مناسبت فرارسیدن هفتم تیر ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مظلوم آیت اللّه دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یارانش هفته قوه قضاییه را تبریک گفت.

 

متن پیام بدین شرح است:

 

حدود ساعت ۲۱ و۷ دقیقه هفتم تیرماه ۱۳۶۰، دو بمب بسیار قوی، در محل دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی منفجر شد که بر اثر شدّت انفجار، تمامی سقف ساختمان فروریخت و موجب به شهادت رسیدن شهید مظلوم آیت اللّه دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از شخصیت های سیاسی ـ مذهبی گردید.

یاد شهیدان هفتم تیر، بس معطّر و روح بخش است. هفتاد و دو شهید خونین، هفتاد و دو ستاره خونین، هفتاد و دو نمونه «بودن»، هفتاد و دو مهاجر عاشق، جمعی بودند و شمعی داشتند. شمع این جمع، «بهشتی» مظلوم بود. کاروانی بودند و مقصدی داشتند و آن، «لقاءاللّه » بود. اگرچه قامت هایشان در زیر آوار انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی درهم شکست، این قامت های فرو شکسته، قیامتی ازقامت های یک امّتِ قائم پدید آورد.

آن کسانی که در هفتم تیر به شهادت رسیدند، جرمشان نخبگی و کارآمدی بود. سیاست دشمنان پلید و خبیث جمهوری اسلامی گرفتن این افراد نخبه از انقلاب است. چهره‏های معروفی مثل شهید بزرگوار و کم‏نظیر ما، مرحوم آیت‏اللَّه بهشتی (رضوان اللَّه علیه).

شهادت آیت الله دکتر بهشتی و یاران مبارز رهبر  انقلاب(مدظله العالی)، موجب گردید تا نهال نوپای انقلاب اسلامی، با شتابی فزاینده تر و پویایی بالنده تر به بقاء و شکوفایی ادامه طریق دهد و دل حقیقت جویان و آزادی خواهان جهان را به امید به تعالی و بسط پرچم نظام جمهوری اسلامی آکنده و مشحون سازد.

نهضت استادی بسیج اصفهان یاد و خاطره شهید مظلوم آیت الله دکتر سید محمد حسینی بهشتی و ۷۲ تن از یاران مخلص و فداکار امام خمینی(رحمه الله علیه) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، را گرامی داشته و هفته قوه قضاییه را  خدمت همه مسئولات و قضات و خدمت گذاران صدیق دستگاه قضا استان شهیدپرور اصفهان تبریک و تهنیت عرض نموده و صمیمانه از ایزد متعال برای ایشان توفیق انجام شایسته و سرآمد امور، صیانت قاطع و پاسداری مستمر از نص قانون اساسى و تحقق جامع و همه شمول گفتمان متعالی عدالت و دادگستری را مسئلت می نماید.

انتهای پیام/