کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی وامامت ویژه بسیج اساتید وکارکنان آموزشکده دختران سمیه

کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی وامامت ویژه بسیج اساتید وکارکنان آموزشکده دختران نجف آباد به همت ریاست و بسیج اساتید باحضور حجت الاسلام بهروزی و کارکنان همراه با نماز جماعت ظهر وعصر در نماز خانه آموزشکده دختران نجف آباد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کارگاه آموزشی سبک زندگی علوی وامامت ویژه بسیج اساتید وکارکنان آموزشکده دختران نجف آباد به همت ریاست و بسیج اساتید باحضور حجت الاسلام بهروزی و کارکنان همراه با نماز جماعت ظهر وعصر در نماز خانه آموزشکده دختران نجف آباد برگزار شد.

امام جماعت آموزشکده سبک زندگی علوی را مکتب انسان‌سازی دانست و به تبیین محورهای مهمی در این خصوص پرداخت.

بهروزی با اشاره به اینکه سبک زندگی علوی اصل بنا خانواده می باشد  به ضرورت برنامه ریزی برای فرزندان که از اصول سبک زندگی علوی که مکتب انسان سازی را فرا گیرند تاکید نمود و گفت: خانواده می‌تواند به سراغ اندیشه، سیرت، راه و رسم و اعمال حضرت علی(ع) برود و آن را الگوی خود وفرزندان قرار دهد چرا که چیزی که در زندگی باید جدی گرفته شود میزان است و امیر‌المؤمنین(ع) بهترین و کامل‌ترین آن می باشد.

امام جماعت آموزشکده سمیه در ادامه عنوان کرد: خانوده‌ سالم  بعنوان الگویی سالم  اهمیت دارد که این‌که الگوی سالم بر دو مسیر نهاده می شود اول خود انسان مهر تأیید بر روش زندگی فردی خود می‌زند و او را به‌عنوان الگو معرفی می‌کند و دوم هم خداوند بر خانواده ای که از سیره ائمه پیروی کرده والگوی خود قرار داده مهر تایید می‌زند.

وی تاکید کرد: در سبک زندگی ما باید ازسیره علوی هم در بعد اجتماعی و هم در بعد خانواده یاد کنیم چون  هردو موضوع درتربیت فرزندان مهم هستند. بنابراین علی الگوی همه مسلمانان و بلکه بعنوان الگویی برای همگان هستند.

بهروزی درپایان درخصوص مشارکت و حضورحداکثری در انتخابات که در نامیدی دشمنان تاثیر بسزایی دارد مطالبی را بیان نمودند.

 

انتهای پیام/