کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در محکومیت حمله تروریستی حرم شاهچراغ (ع)

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور بیانیه ای حمله تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام را محکوم نموده و از مسئولین قضایی و امنیتی تقاضا دارد عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا با صدور بیانیه ای  حمله تروریستی حرم شاهچراغ علیه السلام را محکوم نموده و از مسئولین قضایی و امنیتی تقاضا دارد عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

 

بار دیگر حریم امن سومین حرم اهل بیت عصمت و طهارت، بارگاه منور حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ علیه السلام در شهر شیراز شاهد اقدام تروریستی و جنایتکارانه ناشی از افکار پلید نا ایمن سازی مکان های مقدس بود.

بی‌تردید دشمن همواره سعی می‌کند با ایجاد بحران و تنش اجتماعی کام ملت ایران را تلخ و افکار عمومی را از کانون توجه به موفقیت‌ها و دستاوردهای ملی و دیپلماسی فعال در سطح بین‌الملل منحرف و با اقدامات کور، از ملت هوشمند که در مراسم و مناسبت‌ها با بصیرت و مقتدرانه و با شکوه و پرشور شرکت می‌کنند، انتقام بگیرد.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا ضمن عرض تسلیت به محضر حضرت ولیعصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، خانواده‌ محترم شهدا و  ملت شریف و صبور ایران، از درگاه خداوند متعال شفای عاجل مجروحین را مسئلت دارد و از مسئولین قضایی و امنیتی تقاضا دارد عاملان این جنایت را در اسرع وقت به سزای اعمالشان برسانند.

 

انتهای پیام/