بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه بدین شرح صادر کرد: بسمه تعالی جنایات بیشمار رژیم کودک کش صهیونیستی برهیچ آزادی خواهی در جهان پوشیده نیست، اگر چه حمایت نظامی و تبلیغاتی غرب، تلاش بسیاری برای کتمان […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند در محکومیت جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی بیانیه بدین شرح صادر کرد:

بسمه تعالی

جنایات بیشمار رژیم کودک کش صهیونیستی برهیچ آزادی خواهی در جهان پوشیده نیست، اگر چه حمایت نظامی و تبلیغاتی غرب، تلاش بسیاری برای کتمان آن نموده است!

 

در طول تاریخ منحوس تشکیل رژیم غاصب اسراییل، میتوان فهرست بلندبالایی از تجاوزگری و جنایات این دولت تروریستی تهیه نمود که بارزترین آن، بمباران وحشیانه شب گذشته بیمارستان “المعمدانی” توسط این رژیم و به خاک و خون کشیدن تعداد بسیاری از کودکان و زنان بیگناه است.

این وقایع تلخ، بازهم تاکید موکدی بر خوی حیوانی این رژیم و صد البته اتمام حجتی برای تمامی مدعیان حقوق بشر و دولتهای منفعل عربی است تا بدانند که سازش و مدارا با چنین درنده خویی، هیچ امنیت خیالی به دنبال نداشته و محال و مذموم است.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرند، ضمن محکومیت شدید جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، از تمام آزادی خواهان جهان، کشورهای اسلامی و ایران اسلامی عزیز تقاضا دارد تا انزجار خود را از این غده سرطانی جهان اسلام اعلام بدارند. همچنین از مجامع بین المللی و سردمداران کشورهای عرب و اسلامی تقاضا داریم، اقدامی فوری و قاطع برای توقف بمباران وحشیانه اسراییل انجام دهند که لحظه خطیر کنونی، سنگ محک بزرگی برای  آنها در دیدگاه مردم جهان و به ویژه مسلمانان است.

انتهای پیام/