پیام تبریک بسیج اساتید دانشگاه فلاورجان به مناسبت روز دانشجو

بسیج اساتید دانشگاه فلاورجان به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه فلاورجان به مناسبت روز دانشجو پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

 

آذر ماه یادآور قیام دانشجویان بصیر و ظلم ستیز و ضد استکباری است. دانشجویانی که سفر معاون رئیس جمهور دولت  آمریکا به ایران را بر نتافتند و خشم و مشت‌های خود را رو به کاخ بیداد نشانه رفتند. سه تن از آنان اگر چه در خون پاک خود غلتیدند، اما شهادت شان  نماد استکبار ستیزی و بیداری واقع شد.

واژه‌ی دانشجو، واژه ی مقدس است دانشجویان در جامعه همواره کانون جویندگی و بالندگی بوده اند و نقش برجسته ای در تحولات فرهنگی، اجتماعی و سیاسی داشته اند، دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲  به جهانیان نشان دادند که هرگز زیر بار ذلت و خواری نخواهند رفت و تا جان در بدن دارند با استکبار جهانی مبارزه خواهند نمود.

بسیج اساتید دانشگاه فلاورجان با گرامیداشت روز ۱۶ آذر، این روز حماسی را به جامعه علمی کشور بالاخص دانشجویان تبریک گفته و امید دارد دانشجویان  فرهیخته همچون همیشه با بصیرت و هوشیاری کامل و با تقویت روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و عدالت خواهی خود، گام‌های مؤثری در راستای اعتلای کشور بردارند.

انتهای پیام/