بیانیه بسیج اساتید دانشگاه اصفهان در محکومیت اقدامات ترورستی اصفهان و ایذه

استادان بسیجی دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات ترورستی اصفهان و ایذه خواستار تسریع در شناسائی، برخورد و مجازات عاملین و حامیان این اقدامات تروریستی شدند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، استادان بسیجی دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای در محکومیت اقدامات ترورستی اصفهان و ایذه  خواستار تسریع در شناسائی، برخورد و مجازات عاملین و حامیان این اقدامات تروریستی شدند.

 

متن بیانیه بدین شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم‌

ولا تَحسبّن الذین قُتلوا فی سبیل الله، اَمواتا بل احیاء عِند رَبِّهم یُرزقون

هرگز کسانی که در راه خدا شهید شده‌اند را مرده نپندارید؛ آنان زنده‌اند و نزد پروردگار خود از رزق و روزی برخوردارند

 

بی گمان استکبار جهانی؛ آمریکا و دولت‌های وابسته به این دولت، به ویژه رژیم غاصب اسرائیل همراه با عوامل و عناصر وابسته داخلی آنها که این روزها دستور کارشان دامن‌زدن به آشوبگری و اغتشاش و انجام اقدامات تروریستی است، پاسخ قاطع و بنیان‌افکنی را دریافت خواهند کرد و این توطئه و فتنه نیز همچون تمامی فتنه‌های پیشین، با هوشیاری، درایت و بصیرت ملت شریف ایران، نقش بر آب خواهد شد.

 

استادان بسیجی دانشگاه اصفهان، شهادت جمعی از هموطنان عزیز و نیروهای مدافع امنیت در دو حادثه تروریستی اصفهان و ایذه را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم داغدار و ملت شریف ایران، خاصّه جامعه دانشگاهیان تسلیت و تعزیت عرض نموده، ضمن محکومیت این اقدامات تروریستی، خواستار تسریع در شناسائی، برخورد و مجازات عاملین و حامیان این اقدامات تروریستی می‌باشند.

 

و الله المستعان