تجمع استادان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد شاهین شهر در حمایت از دانشگاهیان آمریکا و اروپا

همزمان با تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاههای آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، استدان و دانشجویان؛ کارکنان دانشگاه آزاد اسامی واحد شاهین شهر با تجمع حمایت خود را اعلام نمودند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، همزمان با تجمع بزرگ دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم ستمدیده فلسطین و نیز  خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاههای آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، استدان و دانشجویان؛ کارکنان دانشگاه آزاد اسامی واحد شاهین شهر با تجمع حمایت خود را اعلام نمودند.

خیزش جهانی چند روزه اخیر در حمایت همه جانبه از مردم ستمدیده فلسطین، نشان‌دهنده تاثیر عملیات طوفان االقصی بر قلب دانشگاه‌های آمریکا و کشورهای اروپایی؛ و نشاندهنده عدم توان رسانه‌های تبلیغاتی غرب برای جلوگیری از بیداری وجدان ملتهاست. خیزش دانشجویان در غرب جهت حمایت از فلسطین در غرب، بزرگترین اعتراضات ضد اسراییلی در کشورهای غربی از زمان پیدایش این رژیم جعلی است و نویدبخش تولد دوباره جنبش دانشجویی در امریکا و اروپا علیه رژیم منحوس اسراییل است.

در این راستا دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسالمی واحد شاهین شهر با تجمع در این دانشگاه  حمایت از حرکت ظلم ستیزانه دانشجویان آزادی خواه دانشگاه‌های آمریکا و اروپایی را اعلام  و نسل کشی رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را به شدت محکوم کردند.

حق شناس سخنران این مراسم بیداری اسلامی جامعه دانشگاهی در غرب را ناشی از خون‌های به ناحق ریخته

زنان و کودکان بی گناهی دانست که به صورت دسته جمعی در زیر بمباران‌های رژیم کودک کش اسرائیل

در خاک و خون غلطیده‌اند.

مدرس گروه معارف این دانشگاه ادامه داد: وجه تمایز این اعلام حمایت‌ها نسبت به قبل این است که اساتید و دانشجویان

حمایت کننده از یک گروه و نژاد خاص نبوده و حتی از یک دین و مذهب و گرایش نیز نمی باشند؛ مسیحیان

مسلمانان و یهودیان، همه در برابر نسل کشی رژیم منحوس اسراییل پا به میدان گذاشته‌اند.

امروزه جلوگیری  از تجاوزات اسرائیلی ها جزو دغدغه‌های انسانی و سیاسی اجتماعی ملت‌ها خصوصاً دانشگاهیان است؛ اما آمریکا که سرمدار دموکراسی و حقوق بشر و آزاد بیان است به شدت این تجمعات حمایتی را سرنکوب می کند این است چهره واقعی مدافعان آزادی.

این تجمع با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل تجمع کنندگان پایان یافت.

انتهای پیام/