بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد فلاورجان در محکومیت پارلمان اروپا و حمایت از سپاه

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، با صدور بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا را محکوم کرد و آن را تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می‌داند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، با صدور بیانیه‌ای اقدام پارلمان اروپا را محکوم کرد و آن را تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می‌داند و حمایت خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌دارد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

إِنَّ الَّذِینَ قالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقامُوا فَلا خَوْفٌ عَلَیهِمْ وَ لا هُمْ یحْزَنُونَ

پاسداران سپاه، سربازان خدا، سربازان قرآن، سربازان حقیقت و سربازان برترین ارز‌ش‌هاى انسانى‌‏ هستند که هیچ‏کس نمى‌‏تواند آن‏ها را انکار کند.

پارلمان اروپا با واکنش عصبی به شکست خویش در جنگ ترکیبی و پیچیده غرب علیه ملت ایران، سند شکست خود را با تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امضاء کرد. این اقدام مذبوحانه نشان دهنده استیصال واقعی دشمنان ایران زمین در برابر فرزندان غیور این مرز و بوم تلقی می‌شود.

سپاه سرافراز اسلام نقش بی‌بدیلی در مبارزه با تروریسم و ریشه‌کن‌سازی غده سرطانی داعش داشته و با اقتدار توطئه‌های قدرت‌های استکباری و شیطانی را خنثی ساخته و نظام سلطه و مزدورانش را در ناکامی و استیصال قرار داده است.

بی‌گمان، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که از خدمت‌گزارترین نهاد‌ها در کشور و پیشران تأمین امنیت پایدار و تولید قدرت بازدارنده نظامی و حافظ کیان و آرامش میهن اسلامی است، مورد پشتیبانی قاطع مردم شریف ایران است.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان، این اقدام بی‌اساس را محکوم و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می‌داند و اعلام می‌کند که همانند گذشته، دست در دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا آخرین لحظه از نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد.

انتهای پیام/