در همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران؛

آیین تجلیل از بیش از ۴۰ استاد، مدیران و کانون برتر و روسای دانشگاه‌های

آیین تجلیل از بیش از 40 نفر شامل استادان، مدیران کانون‌ها و اندیشکده‌ها، کانون‌ها، روسای دانشگاه‌هایی که همکاری‌های بسیار خوبی با بسیج اساتید استاد در موضوعات مختلف از جمله بیماری کرونا داشتند همچنین یک استاد فعال در عرصه مقابله با کرونا ویروس و یک خانواده شهید عرصه سلامت در همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، آیین تجلیل از بیش از ۴۰ نفر شامل استادان، مدیران کانون‌ها و اندیشکده‌ها، کانون‌ها، روسای دانشگاه‌هایی که همکاری‌های بسیار خوبی با بسیج اساتید استاد در موضوعات مختلف از جمله  بیماری کرونا داشتند همچنین یک استاد فعال در عرصه مقابله با کرونا ویروس و یک خانواده شهید عرصه سلامت در همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران برگزار شد.

این تجلیل همزمان با همایش بزرگداشت بسیج اساتید و گرامیداشت شهید چمران با حضور غلامعلی حداد عادل عضو شورای انقلاب فرهنگی، سردار مجتبی فدا فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج)، حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت اصفهان، روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و صنعتی اصفهان و پیام نور استان اصفهان، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام خوشنویس‌زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اصفهان و جمعی از اساتید و نخبگان به همت سازمان بسیج اساتید استان اصفهان شامگاه پنج شنبه دوم تیرماه در تالار شریعتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

آیین تجلیل در ابتدای با تجلیل از خانواده علی برجیس که ذر عرصه سلامت و مبارزه جانانه با ویروس منحوس کرونا به شهادت رسید آغاز شد.

در ادامه اساتید های طراز انقلاب در عرصه‌ تحلیل و بررسی، منابع انسانی، علمی پژوهشی، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، مدیریت اندیشکده‌ علمی راهبردی،  رابطین، کارگروه تخصصی مبارزه با ویروس منحوس کرونا، حلقه‌های صالحین تربیت و آموزش، مدیر کانون‌ها، پیوند استاد مسجد، فعالیت‌های جهادی، تارنما، فضای مجازی، برگزاری نشست‌ها و سمینارها، همچنین شش استاد بسیجی فعال در عرصه تولیدات دانش بنیان با دستاوردهایی  در زمینه سامانه هوشمند سازی بومی، مهندسی پزشکی،  تولیدات مکاترونیک و کیوسک های تعاملی، شیمی و نانو تکنولوژی و مواد پیشرفته از دانشگاههای صنعتی اصفهان، دانشگاه اصفهان فنی شهید رجایی کاشان و آزاد اسلامی واحد نجف آباد تجلیل و تقدیر شدند.

چهار کانون دانشگاه صنعتی اصفهان، آزاد اسلامی دولت آباد، آزاد اسلامی واحد اصفهان و دانشگاه فرهنگیان بعنوان کانون‌های موفق تجلیل و تقدیر شدند.

۶ نفر از روسای دانشگاه‌هایی که همکاری‌های بسیار خوبی با بسیج اساتید استاد در موضوعات مختلف از جمله  بیماری کرونا داشتند نیز از در این مراسم تجلیل و تقدیر شدند. همچنین استاد پزشک فعال در عرصه مقابله با کرونا ویروس نیز تجلیل شد.

 

انتهای پیام/