مسئول بسیج اساتید استان اصفهان:

اردوهای راهیان پیشرفت اعتماد و تلاش نخبگان ایرانی را تقویت می‌کند

باقری در نشستی با استادان دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با اشاره به سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و نگاه ویژه آن به مسائل اقتصادی و تحول‌آفرینی در پایداری اقتصادی مبتنی بر درآمدزایی، گفت: همچنین با راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویان و استادان توسط بسیج اساتید، تجارب موفق علمی و پژوهشی میان دانشجویان، استادان و مراکز علمی اشاعه پیداکرده و روحیه اعتماد نسبت به هویت ایرانی و تلاش علمی نخبگان ایرانی تقویت خواهد شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،  محمد باقری  مسئول بسیج اساتید استان اصفهان در نشستی با استادان دانشگاه آزاد اسلامی لنجان با اشاره  به اجرای سند آمایش اظهار کرد: بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌های واحد‌های دانشگاهی در قالب طرح آمایش از موضوعات مهم در گام دوم انقلاب بوده است.

وی اسلامی عنوان کرد: دانشگاه کارآمد و پایدار، دانشگاه سرآمد و پاسخگو و دانشگاه پرورش‌گر قوه عاقله و توسعه‌دهنده فضای انقلابی سه محور راهبردی حرکت دانشگاه آزاد اسلامی هستند که مسئولان با گسترش فضای انقلابی، ارتقای علمی و حفظ کیان دانشگاه در اجرای الزامات راهبردی دانشگاه  تلاش خواهند داشت.

مسئول بسیج اساتید استان اصفهان بیان کرد: چشم‌انداز دانشگاه با مدیریت کارآمد و اثربخش، تولید، انتقال و انتشار علم و فناوری و تربیت نیروی متعهد، ماهر، خلاق و کارآفرین در خدمت مردم و جامعه بوده؛ دانشگاه آزاد اسلامی هم با همکاری و مساعدت همه کارکنان و نیرو‌های مخلص دانشگاه در این مسیر حرکت داشته.

باقری با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب تحول‌گراست، ادامه داد: تحولات هفت‌گانه‌ای که امام خامنه‌ای (مدظله العالی) ایجاد کردند جامعه را به ملت مطالبه‌گر تبدیل کرد. ازاین‌رو سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با نگاه ویژه به مسائل اقتصادی در چرخش تحول‌آفرین به پایداری اقتصادی مبتنی بر درآمدزایی خواهد رسید.

وی با اشاره به یکی از فعالیت ها بسیار مثبت دانشگاه آزاد اسلامی لنجان در تشکیل کمیته مهندسین مشاور مطرح کرد: واحد‌های دانشگاهی که رشته‌های تحصیلی فنی دارند نیاز است با تشکیل کمیته مشاوره در امور آموزشی و پژوهشی و ارتباط با صنعت روز و نوآوران صنایع کشور در سطح دانشگاه‌های بین‌المللی، خلاق و کارآفرین باشند.

باقری با تأکید بر تقویت بسیج اساتید و راه‌اندازی اردهای راهیان پیشرفت تشریح کرد: با راه‌اندازی اردوهای راهیان پیشرفت دانشجویان و استادان توسط بسیج اساتید، تجارب موفق علمی و پژوهشی میان دانشجویان، استادان و مراکز علمی اشاعه پیداکرده و روحیه اعتماد نسبت به هویت ایرانی و تلاش علمی نخبگان ایرانی تقویت خواهد شد.

انتهای پیام/