در راستای تحقق شعار سال

امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امضا شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری بین دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان امضا شد.

در سال مزیّن به شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» و در اجرای تدابیر و منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه علمی و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان کشور، معاونت فناوری و نوآوری سازمان بسیج اساتید استان اصفهان استفاده حداکثری از ظرفیت‌های ملی به ویژه دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی را در قالب انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک برنامه‌ریزی نموده است.

در این راستا، جلسه‌ای با حضور دکتر محمد باقری،  مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان  و دکتر هادی مشرف زاده، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و  در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان برگزار و تفاهم‌نامه همکاری مشترک در حوزه فناوری و نوآوری منعقد گردید.

در این جلسه، ابتدا، معاون فناوری و نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان، ضمن خیر مقدم به مدعوین، ضرورت بهره‌برداری از ظرفیت‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی برای استفاده اساتید بسیجی در احصاء،حل مسائل و پیش‌برد امور کشور از طریق انجام پژوهش‌های کاربردی، توسعه فناوری‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان را تشریح کرد.

محمدجواد رستگاری، در ادامه، گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده و برنامه‌های سال جاری در حوزه معاونت فناوری و نوآوری بسیج اساتید استان اصفهان را ارائه نمود و تفاهم‌نامه حاضر را به عنوان چهارچوبی برای هم‌افزایی با دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی ارزیابی کرد.

هادی مشرف زاده نیز با معرفی امکانات و ظرفیت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان، وجود ۱۴هزار دانشجو، بیش از یک هزار استاد موظف و مدعو و تعداد ۱۲ دانشکده وابسته در سطح استان و کارکاه‌ها و آزمایشگاه‌های متعدد را به عنوان فرصتی بی‌بدیل برشمرد.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به شرایط حساس کشور، بر حمایت و استقبال دانشگاه از فعالیت نخبگان بسیجی با هدف پیشرفت، اقتدار و آبادانی کشور بویژه در وضعیتی که بیگانگان اقدام به تحمیل تحریم‌ها و انواع تهدیدها دارند، تأکید کرد.

محمد باقری مسئول بسیج اساتید استان اصفهان، ضمن سپاسگزاری از اقدامات انجام شده، تحولات منطقه و جهان را مرور کرد و با محکوم کردن رفتار سبعانه رژیم صهیونستی در غزه و تجاوزات متعدد آنها به ویژه در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای اجرای عملیات غرورآفرین «وعده صادق» تقدیر کرد.

باقری تقویت علمی و فناوری کشور را مورد تاكید قرار داد و اهمیت گذار به مرحله توسعه فناوری‌ها و نوآوری در عرصه‌های مختلف برای غلبه بر مشکلات و رشد و شکوفایی و سربلندی کشور را بیان نمود.

در پایان، تفاهم‌نامه همکاری مشترک امضاء و مبادله شد.

انتهای پیام/