بسیج اساتید کاشان؛

اهمیت مسجد محوری و مباحث تبیینی روز در مساجد «نقش خانواده در ظهور و ارتباط آن با انتخابات»

غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید کاشان در اختتامیه هجدهمین ختم قرآن کریم همراه جشن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی )عج( در مسجدالمهدی کاشان در خصوصاهمیت مسجد محوری و مباحث تبیینی روز در مساجد «نقش خانواده در ظهور و ارتباط آن با انتخابات» مطالبی را عنوان کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، اختتامیه هجدهمین ختم قرآن کریم همراه جشن نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی )عج( در مسجدالمهدی کاشان برگزار شد.

غلامرضا حسنی مقدم مسئول بسیج اساتید کاشان در این مراسم در راستای اهمیت مسجد محوری و مباحث تبیینی روز در مساجد در خصوص«نقش خانواده در ظهور و ارتباط آن با انتخابات» سخنرانی و به تببین موضوع پرداخت.

حسنی مقدم از جمله وظایف منتظران واقعی آقا امام زمان راحضور در عرصه‌ها و مناسبتهای انقلاب مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات دانست و گفت: حضور مردم زمینه ساز تمدن نوین اسلامی خواهد بود و یک نکته دیگر هم به انتخاب اصلح توجه داشته باشیم

وی در ادامه به تبیین بخشی از وظایف منتظران واقعی آقا امام زمان )عج(  در حوزه حقوق زن و مرد در خانواده و وظیفه آنها نسبت به فرزندان اشاره کرد.

انتهای پیام/