حجت الاسلام والمسلمین حسن عارضی:

ایجاد دوگانگی در بین جوانان از آسیب‌هایی است که دشمن به کشور وارد کرده

حجت الاسلام والمسلمین حسن عارضی گفت: ایجاد دوگانگی در بین جوانان از آسیب‌هایی است که دشمن به کشور وارد کرده است، این مسئله بعنوان یکی از عوامل موثر در آشوب‌های اخیر نقش خود را نشان داد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان در نشست تخصصی«تبیین جامعه شناختی نا آرامی‌های اخیر» به مناسبت دهه فجر و میلاد با سعادت امام علی (ع) به همت ستاد دانشجویی دهه فجر شهرستان تیران و کرون با همکاری بسیج اساتید و نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان اصفهان به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، با اشاره به نقش مردم و بویژه جوانان در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ایجاد دوگانگی در بین جوانان از آسیب‌هایی است که دشمن به کشور وارد کرده است، این مسئله بعنوان یکی از عوامل موثر در آشوب‌های اخیر نقش خود را نشان داد.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسن عارضی ضمن تبریک بمناسبت ایام الله دهه فجر و ولادت با سعادت امیرالمومنین علیه السلام گفت:  اگر بخواهیم ناآرامی‌های اخیر را آسیب‌شناسی کنم یکی از دلایل وجود شبکه‌های مجازی و استفاده نادرست از آن است به گونه‌ای که منجر به سطحی‌نگر شدن می‌شود و انسان قدرت تحلیل خود را به مرور از دست می‌دهد.

وی با بیان این که در بحث معضلات که فضای مجازی برای جامعه و بخصوص جوانان ایجاد می‌کند دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی که با جوانان سروکار دارند، رسالت سنگینی برعهده دارند و لازم است ویژه توجه نمایند.

وی با اشاره به ان که دشمن در این سال‌ها با تمام قوا نسبت به ضربه زدن به کشور اقدام کرده است، اظهار کرد: اتفاقات وناآرامی‌های اخیر نمونه بارز این اتفاقات بود و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند یک نقشه مهندسی شده بود.

عارضی یکی از دلایل اقدامات خصمانه دشمن علیه کشور را استقلال کشور دانست، گفت: دشمن تمام تلاش خود را بکار بسته که مانع استقلال کشور شود.

وی بیان کرد: امروز دشمن از اینکه ایران در معادلات منطقه تاثیرگذار است احساس خطر می‌کند لذا از تلاش خود در جهت از بین بردن این موضوع دریغ نمی‌کند.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: از آسیب‌هایی که دشمن به کشور وارد کرده است ایجاد دوگانگی در بین جوانان است، این مسئله بعنوان یکی از عوامل موثر در آشوب‌های اخیر نقش خود را نشان داد.

عارضی عنوان کرد:  دشمن با ایجاد دوگانگی در جامعه تلاش دارد تا دستاوردهای کشور دور از چشم مردم بماند و یاس و نامیدی در کشور حکم‌فرما شود.

فرهاد مصری نژاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تیران  و معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان در ابتدای این نشست ضمن دهه مبارک فجر و ولادت حضرت علی علیه السلام تبریک گفت و مبحث جهاد تبیین را بعنوان رسالت مهم دانشگاه عنوان کرد.

لازم به ذکر است پایان بخش این نشست با تقدیر از همکاران و کارکنانی که در مسابقات پینگ پنگ و دارت بمناسبت بزرگداست شهادت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی شرکت کردند.

انتهای پیام/