بيانيه بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد میمه در حمایت از طوفان الاقصی بعنوان حق قانونی مردم مظلوم فلسطین

بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه در حمایت از طوفان الاقصی بعنوان حق قانونی مردم مظلوم فلسطین برای برخورد با چندین سال تجاوز و اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی؛ بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید، بسیج کارکنان و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی میمه در حمایت از طوفان الاقصی بعنوان حق قانونی مردم مظلوم فلسطین برای برخورد با چندین سال تجاوز و اشغالگری رژیم منحوس صهیونیستی؛ بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

آمادگی جوانان فلسطینی و قدرت‌نمایی مجموعه‌های ارزشمند جهادی به صورت مستمر، فلسطین را روز به ‌روز قدرتمند‌تر و دشمن غاصب را روز به روز ناتوان‌تر و زبون‌تر خواهد کرد.» امام خامنه ای (مد ظله العالی).

 

در شرایطی که صهیونیست‌ها به مذاکره و طرح های عادی سازی روابط با برخی کشورهای منطقه برای رسیدن به اهداف شوم‌شان دلخوش کرده تا با فریب آنها نیات پلید و شیطانی خود را در منطقه اجرا نمایند، عملیات  “طوفان الاقصی” همانند عملیات “بنیان مرصوص” در جنگ ۵۱ روزه و  “شمشیر قدس” در نبرد ۱۱ روزه  موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و عدالت خواهان جهان شده و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم زده است.

 

این عملیات  که نشان از شکنندگی رژیم صهونیستی در حوزه های امنیتی، نظامی و اطلاعاتی می باشد، ضمن پاسخ قاطع به توهمات نخست‌وزیر منفور این رژیم، به جامعه بین المللی بخصوص آنهایی که در تلاش برای عادی‌سازی روابط با این دشمن هستند اعلام کرد که جریان مقاومت و آرمان فلسطین زنده و پویاتر از همیشه می باشد و ان‌شاءالله دیری نخواهد بود که به لطف خدای متعال سرزمین فلسطین و  مسجدالاقصی از چنگال اشغالگران رهایی یافته و قدس شریف از لوث وجود صهیونیسم پاک خواهد گردید.

 

از دولت های اسلامی منطقه و اعراب نیز انتظار می رود از مقاومت مردم مظلوم فلسطین در برابر غاصبان و متجاوزان به سرزمین آنها که ابتدائی ترین حق یک ملت است حمایت کرده و فریب صهونیست ها را نخورند و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند نهضت فلسطینی از همیشه سرحال تر و بانشاط تر می باشد و عادی سازی روابط  دولت ها با صهونیست ها اشتباه است و باخت برای آنها خواهد بود.

بسیج اساتید و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه ضمن تأکید بر حمایت همه جانبه مردم و نظام اسلامی از حقوق ملت مظلوم فلسطین و مشروع دانستن دفاع آنها از اشغالگری، همراه و همدل با مردم همیشه در صحنه و آزاده ایران اسلامی، جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم منحوس را محکوم کرده و اعلام می‌دارد که از هیچ کمکی در راستای آزادی قدس شریف فروگذار نخواهد کرد.

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی میمه