بیانیه اعلام حضور و دعوت بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن اعلام حضور در راهپمایی روز قدس دانشگاهیان و مردم ایران را به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن اعلام حضور در راهپمایی روز قدس دانشگاهیان و مردم ایران را به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

سُبْحَانَ الَّذِی أَسْرَی بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ

 

در سال ١٣۵٨، بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) در پیامی سرنوشت ساز، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را به عنوان روز قدس تعیین کرده و آن را روز حیات اسلام نامیدند. روز قدس روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلام، رستاخیز استکبار ستیزی مسلمانان جهان و روز وحدت انسانهای حقیقت طلب و عدالت‌خواه و روز ستیز همیشگی با ظلم و بیداد است.

از آنجا که روز قدس، میراث گرانقدر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است؛ اقدامات جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین همچون جنگ نرمی بوده است که موجب توجه مردم ظلم ستیز اقصی نقاط جهان نسبت به ستمگری رژیم صهیونیستی شده و اکنون بسیاری از مردم جهان در روز قدس، به حمایت از مردم فلسطین راهپیمایی می‌کنند.

اینک که مجال دیگری برای فریاد علیه ظلم و ستم در این روز بزرگ فراهم آمده است، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد همچون همیشه با نگاه تیزبین و درک عمیق و تحلیل درست خود از وقایع جهان کنونی، بار دیگر در این مناسبت شکوهمند شرکت می‌کنند و وظیفه دینی و شعور انقلابی و میهنی خود را در پیشگامی و همراهی با خروش ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران و امت اسلام به نمایش می‌گذارند.

شرکت در راهپیمایی روز قدس، در واقع اعلام برائت و ابراز انزجار از دولت های متجاوزی است که سالیان متمادی است حقوق مظلومین و ستمدیدگان فلسطین و حرمت قدس شریف را نادیده گرفته و هر روز بر دامنه تجاوز و ظلم خود می‌افزایند.

بدین وسیله از دانشگاهیان عزیز دعوت می‌شود  تا همراه با مردم بزرگ ایران  دست‌در‌دست هم و با اراده‌ای راسخ به صورت منسجم و هماهنگ با حضور در راهپیمایی روز قدس در روز جمعه ٢۵ فروردین ماه ١۴٠٢ مصادف با بیست و سوم رمضان١۴۴۴  خشم خود را از دشمنان ظالم و بی‌عدالت نشان دهند و پس از عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، با شرکت در این راهپیمایی، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری بیعت کنند تا همچون سال‌های گذشته؛ تصویر شکوهمندی از مبارزه با استکبار به رخ جهانیان کشیده شود، و استکبار جهانی بداند که مسأله فلسطین همچنان مسأله اول عالم اسلام است.

✍️بسیج اساتید دانشگاه پیام نور نجف آباد