بیانیه بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم

بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم با صدور بیانیه‌‌ای هتک حرمت به قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در محکومیت هتک حرمت به  قرآن کریم با صدور بیانیه‌‌ای هتک حرمت به  قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

یرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ. (صف ۸)

کافران می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش سازند؛ ولی خدا نور خود را کامل می‌کند هرچند کافران خوش نداشته باشند!

 

حادثه تأثرآور صدور مجوز قرآن سوزی توسط کشور سوئد و اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم،بار دیگر عمق عداوت عاملان این اقدامات شنیع را نسبت به اسلام عزیز نشان داد.

دولت سوئد که از مدعیان حقوق بشر است در حالی به بهانه آزادی مبادرت به صدور چنین مجوز ضداسلامی می‌کند که احترام به عقاید و ارزش‌های جوامع انسانی یکی از ابتدایی ترین حقوق آنان است.

بی‌شک دامن زدن به پدیده اسلام‌هراسی به نام آزادی بیان، ناشی از ترس از گسترش آموزه‌های اسلام عزیز است که با منافع نامشروع نظام سلطه در جهان تعارض دارد و از آنجا که جبهه استکبار، توان رویارویی با منطق استوار قرآن را ندارد، از سر ضعف، دست به این حرکات سخیف می‌زند.

ما اساتید،دانشجویان و کارکنان بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم اعلام می‌داریم این اقدامات مذبوحانه، وحدت هر چه بیشتر مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در برابر جبهه استکبار را در پی خواهد داشت. همچنین از عموم مسلمانان جهان و نیز دولت‌های اسلامی درخواست می‌شود ضمن محکوم کردن توهین به مقدسات امت اسلامی در سراسر جهان، نهاد‌های بین‌المللی را وادار به واکنش مناسب در برابر این اعمال شنیع نمایند.

بسیج اساتید، دانشجویی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان