بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد در محکومیت اهانت به قرآن کریم در سوئد

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد با صدور بیانیه ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را به شدت محکوم کرد.

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

صُمٌ بُکمٌ عُمیٌ فَهُم لا یَرجِعون

آنان کر و گنگ و کورند و از ضلالت خود بر نمی‌گردند (۱۸ بقره).

با تاسف و تالم بار دیگر شاهد هتک حرمت به کتاب آسمانی شدیم. این اهانت نه از سر جهالت، که از سر عداوت با خدا و دین خداست. خداوند، شیطانی که سالیان سال در درگاهش عبادت می کرد را به خاطر سجده نکردن به انسان از بهشت جاودان راند. چه شد که شما اکنون آن شیطان را می پرستید و اوامر او را اطاعت می کنید؟

شما پیرو چه دین و آیینی هستید یا از کدامین نقطه دور افتاده‌ای پا به این جهان هستی گذاشتید که اصول انسانیت و قوانین دولتها و مذاهب را نمی شناسید؟

حادثه‌ی ننگین اهانت به قرآن شریف و عزیز، حوادث بیدار كننده است تا انسان در خواب غفلت فرو نرود و از پیرامون خود غافل نشود؛ این نعمت بزرگی است.

در طول تاریخ هم این گونه حوادث اتفاق افتاده اما افراد مؤمن و بصیر و هوشیار از این دشمنی دشمنان استفاده‌های ارزشمندی کرده اند.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی دولت آباد ضمن محکومیت اهانت به قرآن کریم می نویسد: اسلام، دین آزادی و معنویت انسان، و قرآن کتاب رحمت و حِکمت و عدالت است و اکنون وظیفه‌ی همه‌ی آزادی‌خواهان جهان و همه‌ی ادیان ابراهیمی است که در کنار مسلمانان با سیاست پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های نفرت‌بار مقابله کنند، و  دولتهای اسلامی هم خواستار برخورد جدی و قاطع دولت سوئد با خاطی یا خاطیان این عمل شنیع و اشد مجازات هستند؛ در دین مسیحیت و …نیز، مجازات توهین به مقدسات، ارتداد و اعدام می باشد

انتهای پیام/