بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقاومت، حمایت و حضور همه جانبه در جهت پیروزی قدس شریف اعلام می دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت بمباران بیمارستان المعمدانی آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقاومت، حمایت و حضور همه جانبه در جهت پیروزی قدس شریف اعلام می دارد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله القاصم الجبارین

 

نصر من الله و فتح قریب

 

خداوند قادر در قرآن می فرماید : ” و قاتلوا فی سبیل الله الذین یقاتلونكم و لا تعتدو ان الله لا یحب المعتدین ”

با كسانی كه با شما جنگ می كنند در راه خدا بجنگید و تعدی مكنید زیرا خدا تعدی كنندگان را دوست ندارد

این طوفان الاقصی که به راه افتاده مملو از اخلاص و غیرت مجاهدانه است و تا پیروزی و آزاد سازی قدس عزیز و نابودی رژیم منحوس صهیون به تاختن خود ادامه می دهد.

در این روزها شاهد ضعف، ذلت و ترس هر چه بیشتر رژیم خبیث هستیم تا جایی که رذالت خود را با بمباران بیمارستانی که علی رغم قوانین بین الملل حق چنین جنایتی را ندارد و به وضوح نشان دهنده پایمال ساختن همه ی موازین انسانی و اخلاقی است به قطعیت رساند.

ما اعضا بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب، اشغال گر و نسل کش صهیونیستی؛ آمادگی خود را جهت حضور در جبهه مقاومت، حمایت و حضور همه جانبه در جهت پیروزی قدس شریف اعلام می داریم.

همانطور که رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مد ظله العالی) فرمودند: روزشمار نابودی رژیم غاصب مدت‌هاست که آغاز شده و چیزی تا برچیده شدن این رژیم منحوس از خاک این جهان و پیروزی فلسطین عزیز و آزاد سازی قدس شریف نمانده است.

حسبنا الله و نعم الوکیل و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان