بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:     بسم الله الرحمن الرحیم وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا و بگو حق آمد و باطل نابود شد […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان بیانیه ای به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ كَانَ زَهُوقًا

و بگو حق آمد و باطل نابود شد آرى باطل همواره نابودشدنى است…..

 

۱۳ آبان در تاریخ این مرز و بوم، یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به روشنگری و مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند و به آیندگان نشان دادند تاریخ را اتفاقات نمی‌سازد، بلکه تاریخ یک ملت حاصل از خودگذشتگی‌های انسان‌های با اراده‌ای است که جان و مال خود را فدای آرمان و اهداف مقدس‌شان می‌کنند.

 

یوم الله۱۳آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

 

بسیج  اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه و محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل؛ با اعلام حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان از دانشگاهیان و عموم مردم شریف استان و کشورمان  برای حضور در راهپیمایی  و اعلام حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی وهمراهی و همدردی  با ملت مقاوم و مظلوم غزه دعوت می نماید

 

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان