بیانیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا» (سوره نساء، آیه ۱۴۱)

 

روز سیزدهم آبان به عنوان برگی زرین در تاریخ استکبار ستیزی این مرز و بوم، یادآور حرکت خروشان جوانان متعهد، انقلابی و آگاهی است که در کنار تحصیل علم به روشنگری و مبارزه با استبداد و استکبار پرداختند و به آیندگان نشان دادند تاریخ را اتفاقات نمی‌سازد، بلکه تاریخ یک ملت حاصل از خودگذشتگی‌های انسان‌های با اراده‌ای است که جان و مال خود را فدای آرمان و اهداف مقدس‌شان می‌کنند.

یوم الله ۱۳ آبان و وقایع آن از جمله نقاط عطف استکبار ستیزی و مبارزه همیشگی ملت ایران با آمریکاست که به گواه تاریخ از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هیچ جنایت و عناد و سنگ‌اندازی در مسیر رشد و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی فروگذار نکرده است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فریدن ضمن گرامیداشت یوم الله سیزدهم آبان ماه و با توجه به رخدادهای اخیر در منطقه خاورمیانه و با اعلام محکومیت جنایات رژیم غاصب, نسل کش و کودک کش اسرائیل؛ ضمن دعوت از دانشگاهیان و عموم مردم شریف شهرستان  برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان اعلام می دارد در شرایط کنونی جهان تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گروه‌های مقاومت فلسطینی وهمراهی و همدردی با ملت مقاوم و مظلوم غزه دل تمامی ملت-های تحقیر شده از استکبار و توحش آمریکائیان و ایادی اسرائیلیشان را شاد خواهد کرد. امروز افق های وعده الهی، نوید بخش غلبه حق بر باطل و تحقق وعده الهی و آمدن منجی را می دهد.

 

انتهای پیام/