بیانیه بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان در محکومیت جنایت تروریستی کرمان

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی کرمان را به مردم مقاوم و صبور ایران و جامعه بزرگ دانشگاهی تسلیت عرض نموده و نخبگان جامعه را به حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت دعوت می‌کند.  

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان با صدور بیانیه ای جنایت تروریستی کرمان را به مردم مقاوم و صبور ایران و جامعه بزرگ دانشگاهی تسلیت عرض نموده و نخبگان جامعه را به حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت دعوت می‌کند.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

امام حسین علیه‌السلام:

مَنْ کَانَ فِینَا بَاذِلًا مُهْجَتَهُ، مُوَطِّناً عَلَی لِقَاءِ اللَّهِ نَفْسَهُ، فَلْیَرْحَلْ مَعَنَا …

کسی که می‌خواهد جانش را در راه ما ببخشد و خود را آماده دیدار با خدا کند، پس باید با ما بیاید …

 

بار دیگر عطر شهادت از کربلای ایران زمین بلند شد و جمعی از زائرین سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم عزیز، به دست دنباله‌های شمر و حرمله به خون غلتیدند. و چه باکی از شهادت که از یک طرف به آسمان رفیع سعادت منتهی می‌شود و از طرف دیگر ریشه‌های عمیق شجره طیبه مقاومت را آبیاری می‌کند. به برکت این گونه مجاهدت‌هاست که اینک منتظران آخرالزمان، پنجه در پنجه شیطان بزرگ انداخته و ریشه‌های ژئوپولیتیک او را یک به یک قطع می‌کنند و جهان را برای ظهور مهدی فاطمه (عج) آماده می‌کنند.

 

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان، این جنایت انسانی را به مردم مقاوم و صبور ایران و جامعه بزرگ دانشگاهی تسلیت عرض نموده و نخبگان جامعه را به حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت دعوت می‌کند. اساتید و دانشجویان عزیز، مستحضر هستید که پشتوانه فناوری جبهه مقاومت، ایران اسلامی است و لذا برای پیروزی بر دشمنان بشریت، باید کشورمان را به انواع علوم و فناوری‌های پیشرفته تجهیز کنیم. این مسئولیت بر عهده جامعه فرهیخته دانشگاهی است که می‌تواند همت والای خود را بر جذب و تربیت جوانان مستعد و هدایت ایشان به سمت فناوری‌های راهبردی متمرکز کرده و بدین روش نقشی تاریخ‌ساز در پیروزی جبهه حق ایفا کند.

 

به امید پیروزی همه‌جانبه جبهه مقاومت

بسیج اساتید دانشگاه صنعتی اصفهان