بیانیه بسیج اساتید دانشگاه پیام‌نور شاهین‌شهر در گرامیداشت روز قدس

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شاهین شهر در گرامیداشت روز قدس و اعلام حضور و  دعوت برای راهپیمایی روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:   بسم الله الرحمن الرحیم موضع ما در مقابل اسرائیل، همان موضع همیشگی است. اسرائیل در منطقه، […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شاهین شهر در گرامیداشت روز قدس و اعلام حضور و  دعوت برای راهپیمایی روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

موضع ما در مقابل اسرائیل، همان موضع همیشگی است. اسرائیل در منطقه، یک غده‌ی بدخیم سرطانی است که باید قطع شود و ریشه‌کن گردد.(مقام معظم رهبری (مدظله العالی))

سنت الهی، پیروزی ایمان و حق است و حق مداران و مجاهدان صبور و خداخواه، تحقق ” وَ لَیَنصُرَنَّ اللهُ مَن یَنصُرُه” و نیز “انَّ اللّه مَعَ الصَّابرِینَ” را یقینا به نظاره می نشینند.

با وجود گذشت سال‌ها از توطئه فرامنطقه ای اشغال کامل فلسطین و آوارگی یک ملت مظلوم، به برکت تدبیر امام خمینی(ره) در تعیین روز جهانی قدس، همچنین استقامت، مبارزه و انتفاضه های مردم فلسطین همراه با حمایت های معنوی، سیاسی و اجتماعی ملت های آزاده دنیا، رژیم اشغالگر قدس تاکنون روی آرامش را به خود ندیده است و امروز صهیونیست‌های زمین‌گیر با سدّ عظیم مقاومت بر سر راه دست اندازی‌هایشان به سایر سرزمین‌های منطقه مواجه هستند.

جهان اسلام و جبهه مقاومت اسلامی با پیش‌رو داشتن مکتب امام (ره) و روشنگری‌های راهبردی و رویکردی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)) می‌تواند مطمئن باشند که بیان ایشان در سال ۹۷ «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» محقق خواهد شد و پیش بینی این روزهای رهبر انقلاب برای آزادی زودتر قدس شریف، و عجله زودترآنها برای نابودی خود، نمای نزدیکتری را نشان می‌دهد و نابودی این رژیم کودک کش از درون خود رقم خواهد خورد .

امسال نیز مردم مؤمن و روزه‌دار در روز حیات اسلام در سراسر کشور، هم صدا با مسلمانان و آزادگان عالم حمایت خود را از آرمان فلسطین و رهایی قدس شریف اعلام خواهند کرد و ما اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور شاهین شهر همگام با مردم ایران، ضمن گرامیداشت یاد شهدای فلسطین و مقاومت اعلام می‌کنیم که روز جمعه ۲۵ فرروردین  با صلابت در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و به پشتیبانی از ملت مظلوم فلسطین و مقاومت اسلامی فریاد مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر خواهیم داد.

بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شاهین شهر