بیانیه بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در باریکه‌ی غزه و مراکز درمانی از جمله بیمارستان شفا صادرکرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان بیانیه‌ای در محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در باریکه‌ی غزه و مراکز درمانی از جمله بیمارستان شفا صادرکرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است

بسم الله الرحمن الرحیم

جنایات رژیم صهیونسیتی در باریکه‌ی غزه و مراکز درمانی از جمله بیمارستان شفا، هتک حرمت و تجاوز به زنان و دختران فلسطینی در نگاه نخست قلب هر انسان را به درد می آورد و نشان می‌دهد که آمریکا، رژیم منحوس اسراییل و سربازان اسراییلی در مواجهه با مقاومت شکست خورده‌اند‌ و در مرتبه دوم این رژیم کودک کش تلاش دارد با جنگ رسانه‌ای روحیه مقاومت و رزمندگان اسلام را در هم بشکند.

بسیج استادان دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان این جنایت هولناک را محکوم نموده؛ برای مقاومت مقاوم فلسطین نصرت را از ذات اقدس الهی طلب نموده حمایت از مردم مظلوم غزه را مورد تاکید قرار داده؛ در رابطه با تلاش این جنایتکاران در بحث جنگ رسانه‌ای اعلام می‌دارد: سفیران دانایی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، ابعاد فاجعه را مستندسازی خواهند کرد تا کارنامه ننگین این رژیم در تاریخ ثبت شود و دنیا در تمام  اعصار، از این ظلم و ستم آگاه باشند.

انتهای پیام/