بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در پی حملات تروریستی اصفهان

بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در پی حملات تروریستی اصفهان

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره در پی حملات تروریستی اصفهان بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذینَ آمَنُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ الَّذینَ کَفَرُوا یقاتِلُونَ فی‏ سَبیلِ الطَّاغُوتِ فَقاتِلُوا أَوْلِیاءَ الشَّیطانِ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفاً (نساء/۷۶)

کسانى که ایمان آورده‌اند، در راه خدا کارزار مى‌کنند؛ و کسانى که کافر شده‌اند، در راه طاغوت مى‌جنگند. پس با یاران شیطان بجنگید که نیرنگ شیطان ضعیف است.

با نهایت تاسف و تاثر شاهد حملات تروریستی داعش صفتان در اصفهان و دیگر شهرای کشورمان بودیم. خطِ این جریان پلید را می‌بایست در امتداد سیاست‌های رژیم غاصب کودک کُش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار دانست.

 

بی‌شک این حوادث تروریستی که در ایذه و اصفهان و بعضی دیگر از شهرها اتفاق افتاده است چهره دشمنان ما را نمایان‌تر نموده، آمریکا و اسرائیل و آلمان و فرانسه و عربستان سعودی و بعضی از کشورهای کوچک دیگر نیز اتحاد خود را علیه ملت ما روشن‌تر کرده و با استفاده از سرویس‌های جاسوسی خود و پول‌های گزاف امنیت مردم ما را نشانه رفته و نقشه‌های شومی برای کشور کشیده‌اند. هوشیاری و بصیرت ملت عزیز و شجاع مثل همیشه این توطئه را خنثی خواهد کرد.

 

ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زواره ضمن محکوم کردن اغتشاش آشوب‌طلبان و بر‌هم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه، بار دیگر، مراتب قدردانی و سپاس خود را از مجاهدت تمامی نیروهای جان‌برکف و حافظ امنیت،اعلام می‌داریم و به ارواح پاک جان‌برکفانی که در فتنه اخیر به شهادت رسیدند درود و سلام می‌فرستیم و آرزوی سلامتی و شفای عاجل مجروحان این حوادث را داریم و خواهان برخورد قاطع و سخت قوه قضاییه، مسئولان دولتی و نهادهای امنیتی با این برهم‌زنندگان امنیت کشور هستیم. ان شاءالله

 

انتهای پیام/