بیانیه دعوت بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کاشان برای راهپیمایی روز قدس

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارالمومنین کاشان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله روز قدس و اعلام حضور در راهپیمایی از تمام مردم ولایتمدار به ویژه اساتید متعهد، فرهیخته و انقلابی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور بصیرت‌مندانه در این راهپیمایی، اقتدار خویش را به رخ جهانیان کشیده و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» زمینه محو شدن عاجل این لکه ننگین بشریت را فراهم آورند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارالمومنین کاشان با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم الله روز قدس و اعلام حضور در راهپیمایی  از تمام مردم ولایتمدار به ویژه اساتید متعهد، فرهیخته و انقلابی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور بصیرت‌مندانه در این راهپیمایی، اقتدار خویش را به رخ جهانیان کشیده و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» زمینه محو شدن عاجل این لکه ننگین بشریت را فراهم آورند.

 

متن بیانیه بدین شرح است:

بسمه تعالی

شما دعوت به حضور دارید …

 

روز قدس نمادی از تعهد همه مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان به قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین است. امام خمینی(ره)

 

روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و باطل السحر ائتلاف های شیطانی علیه اسلام و مسلمین به ویژه مسلمانان مظلوم فلسطین است. روز قدس، روز تجسم  تأثیر شگرف ولایت فقیه در به حرکت وا داشتن توده‌های عظیم مردمی در جهت دفاع از اسلام ناب محمدی(ص) و ناکام گذاشتن ترفندهای شوم دشمنان اسلام است.

 

بسیج اساتید دانشگاه فنی وحرفه‌ای استان اصفهان و دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دارالمومنین کاشان ضمن گرامیداشت  و اعلام حضور در راهپیمایی روز قدس از تمام مردم ولایتمدار به ویژه اساتید متعهد، فرهیخته و انقلابی دعوت می‌کند تا بار دیگر با حضور بصیرت‌مندانه در این راهپیمایی، اقتدار خویش را به رخ جهانیان کشیده و با فریادهای «مرگ بر اسرائیل» زمینه محو شدن عاجل این لکه ننگین بشریت را فراهم آورند.

انتهای پیام/