بیانیه قدردانی نهضت استادی دانشگاه‌های استان اصفهان از حضور مردم در انتخابات ۱۱ اسفند

نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای از حضور چشمگیر مردم و بویژه مردم استان اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، نهضت استادی بسیج اصفهان با صدور بیانیه‌ای از حضور چشمگیر مردم و بویژه مردم استان اصفهان در انتخابات ۱۱ اسفند تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسمه تعالی

دوستان و دشمنان ملت ایران بدانند که این ملت، راه خود را شناخته و تصمیم خود را گرفته است و برای رسیدن به قلّه‌ی پیشرفت و سعادت با تکیه به خدا و اعتماد به قدرتی که خداوند به او بخشیده است هر مانعی را از سر راه برخواهد داشت.کمک و توفیق الهی یار این ملت و دعای حضرت بقیه الله ارواحنا فداه پشتیبان آنان باد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بار دیگر شکوه و عظمت ملتی وفادار، هوشیار و بصیر در تاریخ ثبت ماندگار شد. دشمنان ملت که از ماه‌ها پیش تلاش کردند این انتخابات بی رونق برگزار شود با چشمان حیرت زده خود دیدند که با این مردم نمی توانند با زبان زور و تهدید و تحریم مقابله کنند و حضور آنان بزرگترین کمپین تحریم‌نتخابات در طول چهل و پنج سال گذشته را با شکست مفتضحانه روبرو نمود.

این حضور مثال زدنی می‌تواند با ناکام گذاشتن دشمنان راه‌های رسیدن به قله را تسریع نماید و ملت روزهای اوج عزت و افتخار و برپایی تمدن نوین اسلامی را به چشم خود ببینند.

نهضت استادی دانشگاه‌های استان اصفهان خالصانه و صمیمانه دست ملت شهید پرور ایران را می بوسد و از حضور چشمگیر آنان در انتخابات ۱۱ اسفند  ۱۴۰۲ که قطعا شادی دل امام زمان(عج) را بدنبال خواهد داشت تشکر می نماید و از منتخبین محترم می خواهد که قدراین مردم فعیم را دانسته و با تاسی به رهبر معظم انقلاب تا پای جان برای رفع مشکلات مردم قدم‌های موثر بردارند

 

انتهای پیام/