بیانیه نهضت استادی بسیج اصفهان در محکومیت جنایت هولناک صهیونیستی و حامیانش/نهادهای بین‌المللی سکوت مرگبار خود را بشکنند

بسیج اساتید استان اصفهان علاوه بر محکومیت این جنابت هولناک صهیونیستی، بی تحرکی، انفعال و سکوت دولت‌های غربی و عربی و بویژه آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اصلی رژیم‌صهیونیستی را نیز محکوم می نماید و از نهادهای بین‌المللی می‌خواهد سکوت مرگبار خود را شکسته و در جهت توقف این جنایت تلاش نمایند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، متن بیانیه بدین شرح است

حمایت از فلسطین، انتفاضه و مبارزه با صهیونیسم و حامیانش از ارکان اصلی سیاستهای راهبردی جمهوری اسلامی ایران است. مقام معظم رهبری

رژیم غاصب صهیونیستی پس از حدود ۵ ماه خشونت، ترور، تخریب، کشتار دسته­ جمعی و اقسام جنایات علیه مردم‌ مظلوم‌ فلسطین و محاصره برای نرسیدن غذا و دارو در جنایتی جدید اقدام به کشتار زنان و کودکانی  شد که برای درمان به بیمارستان رفته بودند.

این جنابت در سایه سکوت دولت‌های غربی و عربی می رود تا تبدیل به سیاه ترین جنایت تاریخ بشریت شود.

در روزهای گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در جنایتی آشکار به مرکز درمانی شفا در شهر غزه یورش برده و بیماران و کادر درمان را هدف حملات خود قرار داد.

بسیج اساتید استان اصفهان علاوه بر محکومیت این جنابت هولناک، بی تحرکی، انفعال و سکوت دولت‌های غربی و عربی و بویژه آمریکای جنایتکار بعنوان حامی اصلی رژیم‌صهیونیستی را نیز محکوم می نماید و از نهادهای بین‌المللی می‌خواهد سکوت مرگبار خود را شکسته و در جهت توقف این جنایت تلاش نمایند.

انتهای پیام/