بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد دولت آباد به مناسبت ۲۶مرداد ماه سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سرافراز

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید، بسیج اداری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانه‌ای، ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان غیور را به خاک پاک سرزمین ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح پر فتوح و ملکوتی رهبر […]

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید، بسیج اداری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور بیانه‌ای، ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان غیور را به خاک پاک سرزمین ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح پر فتوح و ملکوتی رهبر آزادگان، حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و این آزادمردان تاریخ، علو درجات مسئلت دارد.

متن بیانیه بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
کانون بسیج اساتید، بسیج اداری و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد، ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان غیور را به خاک پاک سرزمین ایران تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان برای روح پر فتوح و ملکوتی رهبر آزادگان، حضرت امام خمینی (قدس سره الشریف) و این آزادمردان تاریخ، علو درجات مسئلت دارد.
بزرگمردانی که با صبر و استقامت، دوران سخت اسارت را به جان خریدند تا مکمل راه همرزمان شهیدشان شود. اسارت را پذیرفتند تا کشور آزاد بماند. رنج و مشقت اسارت را به جان خریدند تا کودکان ایران در کمال آرامش کودکی کرده و جوانان، تحصیل علم کنند و کشور را آن گونه که باید بسازند.
به هر قدمی که در خاک پاک کشورمان برمی‌داریم دینی بر گردنمان است. هر کس در هر پست و مقامی و در هر جایگاهی بتواند به کشور خدمت کند و نکند و در راه اعتلای میهن قدمی بردارد و برندارد، خیانتی غیر قابل جبران به خون پاک شهدا کرده و دهن کجی به آزادگانی است که عمر و جوانی و سلامت خود را فدای این مرز و بوم کرده‌اند.
شهدا به لقاء الله پیوستند و اما آنان که ماندند….. چه سخت است که همرزمان شهیدشان را با عشق در آغوش فشردند و خود به امتحانی سخت گرفتار شدند.
قطع به یقین در دوران سخت اسارت خود یادی از بزرگترین اسارت تاریخ کرده‌اند. اسارتی توام با تشنگی، گرسنگی ، آوارگی، اهانت… به اسارت گرفتن زن و بچه‌های بی‌گناه افتخاری نیست که بابت آن سکه و درهم دریافت شود. اسارت زینب سلام الله علیها و رقیه، جانسوزترین اسارت تاریخ است.
امید آنکه یوم الحشر در مقابل خدای خود، شهدا و این غیورمردان رو سفید باشیم.