بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت اباد به مناسبت یوم الله ۱۳ آبان

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت اباد، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت اباد، با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان از عموم مردم به ویژه دانشگاهیان به شرکت در این راهپیمایی دعوت کرد.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

«و نرید ان من الذین استضعفوا فی الارض و نجلهم ائمه و نجلهم الوارثون»

۱۳ آبان، روزی است که بر تارک آن حوادث بزرگ و سرنوشت سازی از تاریخ ملت ایران به ثبت رسیده است، روزی که در زوایای مختلف آن نماد مقاومت و پایداری ایرانیان در برابر استکبار جهانی آشکار است.

یوم الله ۱۳ آبان  یادآور سه واقعه مهم «تبعید امام خمینی رحمت الله که جرقه‌های انقلاب باشکوه از همان زمان زده شد؛ حرکت ماندگار دانش آموزان در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۷ که به شهادت تعداد زیادی دانش‌آموز انجامید و تسخر لانه جاسوسی امریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ در تاریخ پر نگین انقلاب است.

آمریکا به جهانیان نشان داد که با چه بی‌رحمی بیش از هفتاد سال است که آرزوهای یک ملت تحت ستم و اشغال شده را زیر پا گذاشته است. اگر حمایت آمریکا از اسراییل نبود، سرزمین فلسطینیان برای بیش از هفت دهه غصب نمی‌شد و آنها تحت ظالمانه‌ترین قساوت‌ها قرار نمی‌گرفتند. جمایت امریکا از رژیم غاصب و کودکش اسرائیل و نقش آمریکا در شعله‌ور کردن آتش تنش‌ها در بحبوحه تحولات «عملیات طوفان الاقصی» و کشتار فلسطینی‌ها نیز بر کسی پوشیده.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و تجدید پیمان با آرمان‌ های شهدا، امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی و امام خامنه ای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، خشم و انزجار خود از حرکت های غیراسلامی و غیرقانونی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی به ویژه حملات اخیر به غزه ابراز کرده و با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان مثل همیشه و با شعار «نظم نوین جهانی با نسل آرمانی» دشمن را در رسیدن به اهداف شوم و پلید خود مایوس خواهند کرد.

انتهای پیام/