بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان در محکومیت حوادث تروریستی اصفهان و ایذه

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان در محکومیت اقدام تروریستی در اصفهان و ایذه صادر شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان در محکومیت اقدام تروریستی در اصفهان و ایذه به شرح زیر صادر شد:

 

حوادث تروریستی شب گذشته در شهرهای اصفهان و ایذه که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و اندوه فراوان است.

 

آنچه مسلم است امروز دشمنان قسم‌خورده مردم ایران با تجهیز امپراطوری رسانه‌ای وابسته، تمام تلاش خود را برای تضعیف و تجزیه ایران اسلامی بکار بسته‌اند؛ و در این مسیر از هرگونه جنایتی نظیر حوادث اخیر اصفهان و ایذه فروگذار نکرده‌اند.

 

وقوع این حوادث تروریستی  بر همگان ثابت نمود اتحاد دشمنان، امنیت ایران و ایرانیان را هدف قرارداده است و رویکرد آن‌ها در راستای از بین بردن اقتدار و امنیت کشور و جلوگیری از روند پیشرفت و توسعه ایران عزیز می‌باشد.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد گلپایگان ضمن عرض تسلیت به محضر ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی و بالاخص خانواده شهیدان حوادث اصفهان و ایذه، این جنایات ناجوانمردانه و تأسف‌بار را به شدت محکوم نموده و از مسئولین مربوطه می‌خواهد با طراحان و بانیان این فجایع خون‌بار بنحو مقتضی برخورد نمایند.

 

۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۱

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان