بیلنیه بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد در گرامی‌داشت سالروز روز وحدت حوزه و دانشگاه

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه؛ بیان رهبر فرزانه انقلاب را که می فرمایند: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پابه‌پای علم و دین را مورد تاکید قرار می دهد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد  با صدور پیامی ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه؛ بیان رهبر فرزانه انقلاب را که می فرمایند: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پابه‌پای علم و دین را مورد تاکید قرار می دهد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

وحدت حوزه و دانشگاه یعنی حرکت پابه‌پای علم و دین. مقام معظم رهبری «مدظله العالی»

 

بیست و هفتم آذر ماه، سالروز شهادت حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مفتح از علمای مبارز و انقلابی و شاگردان تاثیرگذار حضرت امام خمینی(ره) و از پیشگامان اندیشه وحدت حوزه و دانشگاه، به دست گروهک تروریستی فرقان در دانشکده الهیات دانشگاه تهران است.

 

این استاد والامقام نقش بسیار مهمی را در  پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) ایفا نمود و اقدامات بسیار اثرگذاری را در راه ایجاد وحدت بین حوزه‌ و دانشگاه و دو جامعه مهم و اندیشه ای روحانی و دانشگاهی انجام داد و  این روز، به دلیل تلاش‌های آن مجاهد کبیر روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.

تاکید حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر لزوم ایجاد وحدت و همبستگی بین حوزه و دانشگاه به عنوان دو قشر فرهیخته و اندیشمند جامعه بی‌شک یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای دستیابی به تمدن بزرگ اسلامی است. امروزه که دشمنان اسلام و انقلاب از هر ترفندی برای ایجاد تفرقه در میان جوامع اسلامی و در بین اقشار مختلف جامعه استفاده می‌کنند، بر جوانان بصیر است که بیش از پیش بر تحکم این وحدت بیفزایند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد ضمن گرامی‌داشت سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه تاکید می‌کند که: تحقق وحدت و همدلی در کشور و ایجاد اتحاد در امت اسلامی بنا به سفارش امامین انقلاب با وحدت حوزه و دانشگاه به یاری خداوند محقق خواهد شد.

انتهای پیام/