معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان:

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان:

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان با بیان این که شیوه حکومت‌داری رهبر انقلاب، مشارکت دادن مردم با روشنگری و تبیین بوده است، عنوان کرد: در مقابل چنین شیوه‌ای، تاریخ حکومت‌داری آمریکا پر از استفاده از ابزار تروریسم برای تسلط بر حکومت‌ها است.

 

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، فرهاد مصری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: وقتی به سخنرانی رهبر انقلاب در زمان ترور توجه کنیم و یا نگاهی به آثار و سخنان ایشان در طول مدت قبل و بعد از انقلاب اسلامی بیاندازیم می‌بینیم ایشان همواره در حال روشنگری بودند.

 

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان عنوان کرد: حضرت آیت الله خامنه‌ای چه از زمان جوانی در سال ۱۳۵۳ که در مشهد اندیشه قرآنی را مطرح می‌کردند چه در مجموعه سخنرانی ایشان در دهه اخیر که در قالب کتاب انسان ۲۵۰ ساله آمده است و چه در همه سخنان دیگر ایشان آن چیزی که مطرح است بیان حقایق و روشن نمودن واقعیت‌ها برای مردم است.

 

وی افزود: این مشی رهبر انقلاب در شرایطی است که افرادی که با تشکیل و بقای نظام جمهوری اسلامی مشکل داشتند در تمام این سال‌ها سعی می‌کردند اذهان را منحرف کرده و فضا را غبارآلود کنند لذا در چنین شرایطی تبیین و روشنگری مهمترین محور معرفی نظام اسلامی و رفع شبهات بوده است که امروزه با جنگ ترکیبی که دشمن برای مقابله با نظام در پیش گرفته است اهمیت آن چندین برابر نیز شده است.

مصری‌نژاد در مقابل این شیوه حکومت‌داری که با مشارکت و با روشن کردن اذهان مردم دنبال می‌شود به شیوه حکومت مقابل آن پرداخت که توسط دشمن مقابل جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.

 

این استاد بسیجی در حالی که مناسبت روز حقوق بشر آمریکایی را نیز داریم اظهار کرد: آمریکا و استکبار جهانی همواره در طول تاریخ حیات خود برای این که بتواند در جوامع مختلف تأثیر بگذارد و آن‌ها را مورد استعمار و استثمار قرار دهد یکی از روش‌های مهمی که از آن استفاده می‌کرده است تقویت تروریست بوده است.

 

وی اظهار کرد: آمریکا در هر کشوری که قصد اشغال یا تسلط بر آن را داشته است از حربه تروریست مانند پرورش گروه‌های تروریستی درون آن کشور استفاده کرده است که این موضوع در کشورهای مختلف نمونه‌های زیادی دارد.

 

مصری‌نژاد تصریح کرد: در همه سال‌های بعد از انقلاب که مردم ایران به پاخاسته و در برابر حکومت ظلم طاغوت قیام کردند و به رهبری امام خمینی -رحمة الله علیه- حکومتی مردمی را تشکیل دادند، رهبر انقلاب تلاش داشتند با روشنگری مردم را از مسائل آگاه کنند اما در همین سال‌ها زمانی که جریان‌هایی مثل منافقین بنای مخالفت با نظام را گذاشتند، آمریکا با رساندن تسلیحات به آن‌ها و بعد تلاش برای اسکان دادن به آن‌ها در خارج از مرزهای کشورمان، برای تأمین منافع خود از آن‌ها  و از اقدامات تروریستی و جنایتکارانه آن‌ها حمایت کرد.

 

معاون بررسی و تحلیل بسیج اساتید استان اصفهان گفت: این که سیاستمداران آمریکایی اعلام می‌کنند گروه‌های تروریستی مثل داعش را خودشان تربیت کردند مسبوق به سابقه است چرا که پیش از این نیز گروه‌های مسلحانه و تروریستی دیگر مانند القاعده و طالبان، که گروه‌هایی بودند که در ابتدای شکل‌گیری گروه‌های کوچکی بودند اما به واسطه حمایت و آموزش آمریکا تبدیل شدند به گروه‌های مسلحی با توان نظامی قابل توجه را تربیت کرده است.

 

وی افزود: سیاستمداران آمریکایی نگران مخفی کردن این مسأله نیستند و خیلی شفاف به این موضوع اقرار می‌کنند چرا که همچنان خودشان را یکه تاز قدرت در دنیا می‌دانند و تصورشان این است که اعلام چنین مواضعی اعلام قدرت در دنیا است و دنیا باید بداند ما هر کاری بخواهیم می‌توانیم انجام می‌دهیم.

 

مصری‌نژاد خاطرنشان کرد: آمریکا با وجود این که اعلام کرده است که داعش را خودش به وجود آورده است سعی کرد در رسانه‌ها این گونه وانمود کند که حضور نظامی‌اش در منطقه برای ایجاد آرامش و مقابله با داعش است که به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که مهمترین دشمن داعش بود اثبات کرد این ادعای آمریکا دروغی بیش نیست.

 

انتهای پیام/