تبریک محمد باقری در کسب رتبه برتر جشنواره ملی مالک اشتر و قدردانی از زحمات و همکاری اعضا و کانون‌ها

مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان کسب رتبه برتر جشنواره ملی مالک اشتر اشراف برای سومین سال توسط این سازمان را تبریک گفته از زحمات و همکاری اساتید، شورا و کانون ها تشکر و قدردانی نموده توفیقات روز افزون‌شان را از درگاه الهی مسئلت می‌نماید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، محمد باقری مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان کسب رتبه برتر جشنواره ملی مالک اشتر اشراف برای سومین سال توسط این سازمان را تبریک گفته از زحمات اساتید، شورا و کانون ها تشکر و قدردانی نموده توفیقات روز افزون‌شان را از درگاه الهی مسئلت می‌نماید.

متن پیام بدین شرح است:

اشکر کم الله اشکر کم للناس

شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت‌ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد.

 

اساتید گرامی و همکاران محترم بسیجی

اعضاء محترم و مسئولین کانونهای بسیج استادان دانشگاه‌های استان اصفهان

با سلام و احترام

بسیار باعث خرسندی است که با عنایات پروردگار عالمیان و در سایه توجهات امام عصر (عج) و تحت رهبری ولی امر مسلمین، فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و زحمات خالصانه استادان محترم بسیجی، بسیج اساتید استان اصفهان برای سومین سال موفق به کسب رتبه برتر جشنواره ملی مالک اشتر اشراف فرماندهی سازمان بسیج مستضعفبن در طی هفت دوره در سال ۱۴۰۰ گردیده است.

بدون شک زحمات ارزنده و خالصانه استادان محترم بسیجی، اعضاء محترم شورای بسیج اساتید استان، مدیران و اعضاء محترم کانونهای بسیج اساتید دانشگاه‌ها در تلاش، تبیین و نشر معارف دینی و انقلابی زمینه‌ساز دستیابی به این موفقیت بوده و انشالله مورد قبول درگاه الهی نیز واقع شود.

اینجانب ضمن اعلام مراتب تقدیر و تشکر از همه استادان محترم بسیجی و تبریک به جامعه دانشگاهی جهت کسب این توفیق مزید توفیقات همگان را از درگاه حضرت حق مسئلت می‌نمایم.

همواره موفق و موید باشید.