نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نائین:

تبیین ریشه‌ای موضوع حجاب ضرورت دارد

حجت الاسلام والمسلمین مطهرخو نماینده ولی فقیه و امام شهرستان نائین اهمیت حجاب و ارزش آن را مورد بحث قرار داد و گفت: موضوع حجاب از موضوعاتی است که باید بصورت ریشه‌ای به تبیین آن پرداخته شود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دومین جلسه از سری جلسات جهاد تبیین با موضوع تبیین مبانی حجاب و عفاف و نقش آن درتحکیم بنیان های  اخلاقی، اجتماعی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مطهرخو نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان نایین به همت بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نایین با همکاری بسیج اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان) و اردستان و سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و در سالن مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نائین برگزار شد.

 

در این جلسه ابتدا مهران جمشیدی سر پرست واحد ضمن خیر مقدم گویی، وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمدبن موسی (ع) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را محکوم کرده و به خانواده این عزیزان تسلیت گفتند..

 

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین مطهرخو نماینده ولی فقیه و امام شهرستان نائین ضمن اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع حجاب؛ اهمیت حجاب و ارزش را مورد بحث قرار داد و گفت: موضوع حجاب از موضوعاتی است که باید بصورت ریشه‌ای به تبیین آن پرداخته شود.

 

انتهای پیام/