تشکر و قدردانی نهضت استادی بسیج اصفهان از حضور آگاهانه و باشکوه مردم اصفهان در راهپیمایی روز جهانی قدس

بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی از حضور آگاهانه و باشکوه مردم روزه‌دار اصفهان در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ تشکر و قدر دانی کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان،بسیج اساتید استان اصفهان با صدور پیامی از حضور آگاهانه  و باشکوه مردم روزه‌دار اصفهان در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۲ تشکر و قدر دانی کرد.

در این پیام آمده است:

روز قدس نشان‌دهنده‌‌ی صف‌‌بندی حق و باطل، صف‌بندی عدل در مقابل ظلم است  مقام معظم رهبری .۱۳۸۸/۰۶/۲۹

امسال ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۲ «روز قدس» ایران اسلامی و استان و شهرمان اصفهان شاهد لبیک‌گویی به ندای ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با خروشی کوبنده در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس و اجتماع شکوهمند و یکپارچه در نمازهای جمعه بودیم، مردم در این روز باردیگر خشم انقلابی و نفرت و انزجار و برائت خود را علیه رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی خصوصاً جنایات اخیر این رژیم در مسجد الاقصی و به شهادت رساندن نمازگزاران و همچنین حمله به کرانه باختری به‌نمایش گذاشتند و ضمن تجدید میثاق با امامین انقلاب و همه شهدا بویژه شهدای مقاومت حمایت از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند.

بسیج اساتید استان اصفهان از حضور آگاهانه و با شکوه مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه استان و شهر اصفهان در راهپیمائی روز جهانی قدس تشکر و قدردانی کرده، از خداوند متعال توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.

انتهای پیام/