با همکاری معاونت علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان؛

تور تعالی با موضوع بازدید جغرافیایی محیطی و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بویین میاندشت

تور تعالی با موضوع بازدید جغرافیایی محیطی و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بویین میاندشت به همت اداره کل امور روستاها و شوراهای استانداری اصفهان با همکاری معاونت علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان جمعه 15 اردیبهشت ماه برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، تور تعالی با موضوع بازدید جغرافیایی محیطی و ظرفیت‌های اشتغال‌زایی بویین میاندشت شامل شیلات، پرورش زنبور عسل، بوم‌گردی، صنایع تبدیلی، دامپروری و انرژی خورشیدی و پرورش اسب به همت اداره کل امور روستاها و شوراهای استانداری اصفهان با همکاری معاونت علمی پژوهشی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان جمعه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این بازدید که با حضور  مسعود نصری معاون علمی سازمان بسیج اساتید استان اصفهان و همکاران هسته علمی برگزار شد، مسئولان محلی و دهیارها بر برنامه‌های توریست‌پذیر حول بهره‌مندی و منفعت مردم محلی تاکید داشتند.

هسته علمی بازدیدکننده نیز بر این مهم که پیش‌نیاز اجرا هر نوع طرح و برنامه بر مبنای پژوهش و تجربیات است که ضمن در نظر گرفتن ابعاد مختلف موضوع بویژه مدنظر داشتن خواسته‌های مردم محلی حفظ منابع طبیعی و محیط زیست اولویت اول  خواهد بود.

 

انتهای پیام/