جلسه هم اندیشی بسیج اساتید در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار شد

جلسه هم اندیشی بسیج اساتید در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، جلسه هم اندیشی بسیج اساتید در دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان برگزار شد.

 

در این جلسه که با حضور افضل روانگرد مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهید مهاجر اصفهان برگزار شد، غلامرضا حسنی مقدم  مسئول بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان اصفهان و مراکز اموزش عالی کاشان ضمن خیرمقدم به اعضا عملکرد بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه ای و فنی شهید رجایی را مورد اشاره قرار داد و گفت: برگزاری فعالیت‌های جهادی‌، حضور اساتید بسیجی در مساجد و طرح ارتباط استاد بسیجی با مساجد، برگزاری جلسات مشاوره با حضور اساتید بسیجی، برگزاری دوره‌های توانمندسازی برای اساتید که یک نمونه آن طرح شهید مفتح  در مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه است از جمله برنامه‌های انجام شده بسیج اساتید بوده که می توان به آن اشاره کرد.

در ادامه جلسه اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند. و برای نیمسال دوم سال تحصیلی جاری تصمیماتی اتخاذ گردید.

همچنین در این جلسه حمیدرضا تفویضی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان ضمن تشکر از فعالیت‌های انجام شده برانجام فعالیت‌ها در جهت جهاد تبیین و ترویج و توسعه تاکید کرد و گفت: نکته مهم این است که تبیین به درستی صورت گیرد تا اثرگذار باشد.

افضل روانگرد مسئول بسیج اساتید دانشکده فنی و حرفه ای شهید مهاجر اصفهان هم با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی هنری جان فدا خواستار حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان در این جشنواره شد.

انتهای پیام/