حضور اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان در راهپیمایی اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم

دانشگاهیان و اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه شهرستان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم اهانت اخیر اسلام ستیزان وهتک حرمت به ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد را محکوم کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج اصفهان، دانشگاهیان و اساتید بسیجی دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان  با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه شهرستان در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم اهانت اخیر اسلام ستیزان وهتک حرمت به ساحت مقدس قرآن در کشور سوئد را محکوم کردند.

در بیانیه‌ای که در پایان این اعتراض منتشر شد، مردم قرآن‌سوزی را اسلام‌هراسی و نفرت‌پراکنی علیه اسلام خواندند که باعث رنجش مسلمانان شده است. همچنین آنها خواستار ممنوعیت توهین به مقدسات و کتاب آسمانی قرآن شدند و از همه دولت‌های مسلمان خواستند که اقدامات مناسب را در پاسخ به این اقدام نفرت‌انگیز در سراسر جهان انجام دهند.

شرکت‌کنندگان در این تظاهرات خواستار مجازات عاملان این جنایت و تضمین عدم تکرار هتک حرمت مقدسات اسلامی از جمله قرآن کریم شدند  در این بیانیه همچنین بر اهمیت راه اندازی کمپین تحریم کالاها و تولیدات سوئد به دلیل صدور مجوز قرآن سوزی تأکید شد.

 

کانون بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی فلاورجان